Wpis z mikrobloga

@BrakWolnegoLoginu: Kończyłem mbm, pracuję jako konstruktor, mam około 30 znajomych konstruktorów, nikt nie dostaje mniej niż 6k brutto. Jak masz skończone studia to wg układu zbiorowego w mojej pracy nie możesz dostać mniej niż 5k brutto.
A o jakim mieście mówimy, bo najprawdopodobniej to ma znaczenie.
@Torgerd: możliwe że to wina miasta, Bydgoszcz, ale też szukałem w Trójmieście i poznaniu, z tym że jestem na ostatnim roku studiów. Nie mam problemu z brakiem ofert tylko bardziej z warunkami finansowymi które oferują pracodawcy i dlatego zastanawiam się czy warto w to ogóle iść, czy może bardziej programowanie CNC się opłaci
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BrakWolnegoLoginu: Przebranżawiaj się na programistę. Kumpel po socjologii 7 lat pracował w HRach do czasu aż musiał rekrutować programistów. Jak zobaczył za jakie stawki łykają ludzi z jakim doświadczeniem to sam się frontendów zaczął uczyć. Po ~0.5 roku dosyć intensywnej nauki po godzinach dostał pierwszą pracę za jakieś 5k PLN. Pamiętam jego reakcję jak ją zaczął - zamiast spiny i tępych hr'owych dzid (sam o swojej pracy mówił: poganiacz niewolników) banda
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@szczemat: Zaczynał od naprawdę podstaw podstaw i to takich sztampowych: na początku pytał co to w ogóle jest ten HTML i CSS (z takiego poziomu startował). Kursy online jakieś męczył. Potem JavaScript (ale to jak już miał tą pierwszą pracę chyba). Teraz to ja już go nawet średnio rozumiem jak mówi co robi bo sam jako programista nie pracuje.
@BrakWolnegoLoginu a w Bydgoszczy i Toruniu to przypadkiem nie kilku fajnych firm z branży tworzyw sztucznych? Możesz próbować iść na konstruktora form wtryskowych w takim otoczeniu ;)