Wpis z mikrobloga

Znaczy na drona powyżej 25 deko trzeba mieć pełne papiery, a na dronokopter do wożenia 85 kilowego pasażera - nie trzeba mieć nic? Żelazna logika ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@tombeczka: co w tym dziwnego? Przepisy regulujące wychodzą wtedy, gdy dana rzecz stanie się powszechnie używana, to chyba logiczne że nie ma przepisów na coś co póki co budowane jest w szopie i nie osiąga nawet masowej produkcji. Zresztą na drony też nie trzeba było mieć pozwolenia dopóki debile nie zaczęły ich nadużywać i stwarzać zagrożenia dla innych.
  • Odpowiedz
20 minut lotu dla pilota o wadze 85kg.


@FX_Zus: Przy takim czasie w powietrzu nie jestem przekonany, czy tag "elektromobilność" jest tu adekwatny... Jako zabawka owszem, może być – produkt bardziej w kategorii tych jednoosobowych łodzi podwodnych, które skaczą jak delfin – one też nie służą do tego, by realnie gdzieś dopłynąć;)
  • Odpowiedz
Znaczy na drona powyżej 25 deko trzeba mieć pełne papiery, a na dronokopter do wożenia 85 kilowego pasażera - nie trzeba mieć nic? Żelazna logika ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@tombeczka: Pewnie wynika to z tego, że policja operatorowi na ziemi może łatwiej wystawić mandat niż temu w dronie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Automatycznie włączają się marzenia że za X lat każdy będzie miał taką maszynę w garażu albo na dachu ()
  • Odpowiedz
@h0man: firma szwedzka bo ponoć Szwecja kojarzy się z bezpieczeństwem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Urządzenia produkowane są we Włoszech a te obloty na YT są z Polski ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz