Aktywne Wpisy
prestuga +739
smooker +20
#ukraina #wojna #rosja #polska
Ukraiński minister obrony żąda od polskich firm zwrotu pieniędzy za zamówienia wojskowe
Szef resortu obrony kijowskiego reżimu, Ołeksij Reznikow, zażądał od polskich firm realizacji już opłaconych zamówień obronnych lub zwrotu pieniędzy.
Według informacji ministra, w Polsce jest wielu wpływowych producentów sprzętu wojskowego, którzy do tej pory nie zrealizowali zamówień dla kijowskich bojowników. Na przykład dostawca broni Alfa, wyjaśnił.
Szef ukraińskiego resortu obrony zauważył również, że wiele amerykańskich firm
Ukraiński minister obrony żąda od polskich firm zwrotu pieniędzy za zamówienia wojskowe
Szef resortu obrony kijowskiego reżimu, Ołeksij Reznikow, zażądał od polskich firm realizacji już opłaconych zamówień obronnych lub zwrotu pieniędzy.
Według informacji ministra, w Polsce jest wielu wpływowych producentów sprzętu wojskowego, którzy do tej pory nie zrealizowali zamówień dla kijowskich bojowników. Na przykład dostawca broni Alfa, wyjaśnił.
Szef ukraińskiego resortu obrony zauważył również, że wiele amerykańskich firm
Pytanie mam.
Trochę w szkole się obijałem i teraz wychodzi.
Robię grę i mam strzałę, którą wypuszczam z punktu x pod kątem alfa z przyspieszeniem v.
Próbuję zrobić tak żeby po wypuszczaniu strzała spadła przeciwnikowi na głowę (póki co dla uproszczenia zakładam że przeciwnik się nie rusza) - muszę ogarnąć kąt wypuszczenia strzały i przyspieszenie początkowe.
Zdaję sobie sprawę że fizyka na poziomie liceum, natomiast ni w ząb nie jestem w stanie ogarnąć.
Podrzucilibyście mi jakieś materiały żebym mógł się trochę dokształcić?
Odczuwam straszne braki zarówno z fizyki jak i z trygonometrii.
Miłego dzionka życzę i jak ktoś jest w szkole to pamiętajcie - nie obijajcie się bo nie wiadomo kiedy się przyda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@KrojonyAnanas: chyba prędkością v.
słowa kluczowe: rzut ukośny
Kwestia podstawowa, czy jest to gra 2D czy 3D. w 2D można to załatwić nawet animation curve w kontrolerze, generalnie wsadzamy sobie krzywą, oś x to
Komentarz usunięty przez autora
Wystarczy x wymnozyc przez znormalizowany wektor= (cel-pozycja_strzalu) a y przez Vector3.up i tyle
@KrojonyAnanas: tak jak napisali rzut skośny/ukośny
Zamiast używać fizyki z Unity możesz sam sobie ten pocisk prowadzić żeby się zgodzili