Wpis z mikrobloga

@B0SAK a to ciekawe. To auto kosztuje takie grosze, że sam bym się zastanowił nad takim z 1.75T, tylko no wykonanie i trzeszczenie jest tragiczne.
Natomiast jeśli serio by to jeździło wbrew opinii to ciekawe.
@B0SAK: Ale się brzydko zestarzała, alfa ma coś takiego w sobie że na premierę jest zachwyt a po chwili meh, to samo Gulia wygląda co najmniej nie aktualnie a Gulietta to wstyd że to jeszcze w ogóle klepią, kocham te markę ale niech te makarony za robotę się wezmą, liftingi są potrzebne na wczoraj
@kipowrot: 1.75 ma bardzo dobre opinie, i fajnie jedzie, tylko nie brzmi na fabrycznym wydechu. Na wykonanie i spasowania w swojej nie narzekam, może poza tym, że te aluminiowe dekory się rysują.

@nabbek: 1.9 JTDm 150 KM

@BigDaddyy: Tak jak wyżej napisałem, 1.9 klekot. Z 2.4 jest taka sytuacja, że jeżeli ktoś wcześniej zadbał i pozbył się DPF to głowica nie powinna pękać, bo to właśnie przez DPF te
@B0SAK:

DPF te głowice pękały, ale nie jestem w stanie z pamięci wytłumaczyć

Pękały przez jazdę na krótkich dystansach. Problem dotyczy wielu aut z dłuższymi głowicami.
Jak ktoś kupuje diesla żeby jeździć 2km po bułki to jego problem. Zwłaszcza jtdm są straszne gdy nie za dogrzane. A później zasyfiony dolot, EGR, problemy z DPF itp
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@B0SAK: Alfa 159 fajny samochód. Sam na nią choruje (2.4JTD). Ostatnio moj gracik poszedł na serwis i na "zastępcze" dostałem 159 z 2.2l
Jezu ile ja się na to nawkurzalem xD Na codzien jeżdżę samochodem w automacie, alfę dostałem w manualu. Z tym silnikiem biegi są dramatycznie krótkie (2500RPM przy 90km/h na 6(!) Biegu) Ruszasz, wrzucasz dwójkę, trochę podkręcasz i możesz wbić szóstkę ( )
Rozumiem
@B0SAK: ale czesci sa drogie, poczekaj az sypnie sie zawieszenie, jak progi zaczną gnić. Silnik jest ok ale sporo pali, skrzynie to syf, zarówno automat jak i manual