Wpis z mikrobloga

Chciałbym ostrzec wszystkich przed zamówieniami ze sklepu lazienkaplus. Umywalka przyszła do mnie w stanie picrel. ZERO zabezpieczeń, pianki, gazet czy czegokolwiek. Z uwagi, że przyjmuję po 10-15 rzeczy dziennie nie sprawdziłem od razu tylko po kilku dniach. Sklep nie przyjmuje reklamacji. Równie dobrze mogli wysłać już uszkodzoną.
#lazienka #budownictwo #remont
selectGwiazdkaFromTabelka - Chciałbym ostrzec wszystkich przed zamówieniami ze sklepu...

źródło: comment_1634268742c953Cud4lwn9247Ke0iYIf.jpg

Pobierz
  • 188
@prnppp
@Bekonik no czytam i spoko, pewne uprawnienia przedsiebiorcy-konsumenci dostali w 2021, ale rękojmię nadal sklep może wyłączyć

W umowie między przedsiębiorcami zawsze dopuszczalne jest wyłączenie przepisów o rękojmi z art. 558 par. 1 zd. 2 kodeksu cywilnego. W umowie z przedsiębiorcą-konsumentem nadal można będzie ograniczać lub zupełnie wyłączać odpowiedzialność z tego tytułu za wady produktu. Z powyższego wynika, że nawet po spełnieniu omawianych wymagań jednoosobowi przedsiębiorcy muszą dokładnie sprawdzić treść podpisywanej
@selectGwiazdkaFromTabelka: potwierdzam:) Dostałem uszkodzoną umywalkę firmy Roca. Najpierw kazali czekać 14 dni, potem odrzucili reklamację. 2 dni po odrzuceniu serwis Roca skontaktował się ze mną i za kolejne kilka przywiózł nową. Lazienkaplus to dno i kilometr mułu. Napisali, że nie mogą spełnić moich żądań gdzie żadnych nie miałem a zapytałem co z tym fantem chcą zrobić.
koters - @selectGwiazdkaFromTabelka: potwierdzam:) Dostałem uszkodzoną umywalkę firmy...

źródło: comment_16342833524JSVweP84jYWBFfW7aCDgk.jpg

Pobierz
Przy sprzedaży przez Internet mają obowiązek przyjąć zwrot, to po 1, bo 2 nie ma czegoś takiego jak "nie przyjmujemy reklamacji".


@dziesieczjednego: oczywiście, przy zwrocie mają prawo do odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy a reklamację owszem mają obowiązek rozpatrzyć ale i odrzucić mogą
@selectGwiazdkaFromTabelka jakim kurierem wysłali? Jak uszkodzenie nie było widoczne z zewnątrz, to jest 7 dni na zgłoszenie tego przewoźnikowi (czyli sklep przewoźnikowi), ale niektóre firmy mają dłuższy termin np. 14 dni. Jeśli więc ciągle jest czas żeby sklep to zareklamował kurierowi, to nie mogą ci odrzucić reklamacji
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@selectGwiazdkaFromTabelka: jak można nie sprawdzić paczki a później mieć do kogoś pretensje? Równie dobrze u Ciebie na budowie przez te kilka dni ktoś mógł to rozwalić. Uszkodzenie w transporcie, ewidentne, więc firma kurierska powinna odpowiadać za zniszczenia. Kiedyś lepiej zabezpieczali, bo ja też dużo u nich zamawiałem i wszystko było ok.