Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć,
Ciągle chodzi mi po głowie założenie własnego software house'u. Jestem programistą więc plan na start byłby taki, żeby zaproponować układ kumplom z branży, robić samemu projekty po godzinach, kasą dzielić się po równo lub w zależności od poświęconego czasu, a wraz z czasem zatrudniać osoby z zewnątrz i delegować obowiązki do nich. Pytanie czy słyszeliście o takiej przemianie (albo sami jesteście takim przykładem) z programisty do założyciela software house'u czy to raczej niespotykany przypadek ?

#biznes #programista15k #pracait #programowanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61607f82fdc8fa000aff84dd
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: jesli masz klientow, jestes w stanie zapewnic ciaglosc,to jasne.
Ja mialem chec wynajecia biura ze znajomymi ktorzy narzekaja na homeoffice i w miedzyczasie dzielic sie jakas drobnica ktora by szla np poczatkowo na wynajem biura, wyposazenie itp #!$%@?, ryzyka na start zadnego, kazdy i tak siedzi na swoim etacie/kontrakcie.
  • Odpowiedz
knur:
Może to działać, jak utrzymasz w miarę małą 'populację'. Pracowałem w takiej firmie, wszystko było fajnie na początku jak była mała i była to 'kompania braci' potem im bardziej się rozrastała tym bardziej zaczynały się klimaty korpo, aż doszło do momentu, że chcieli się bawić w rekiny biznesu, skończyło się na wrogim przejęciu i #!$%@? z firmy.
Programiści często nie mają mindsetu dynamiczniaków biznesmenów gdzie raczej trzeba być bardziej psychopatą
  • Odpowiedz