Wpis z mikrobloga

Podstawowe pytanie czemu chcesz się przesiąść do niższej klasy? Jak chcesz coś mniejszego to nie lepiej skoczyć na e90 albo jedynkę?


@oczkers: primo katafalk mi już niepotrzebny i znudził się nieco, secundo chcę benzynę, tertio trafił się ładny egzemplarz i klient chce się zamienić i parę złociszy dopłacić, ale po waszych reakcjach zaczynam rozumieć czemu to nie jest dobry pomysł :). Z drugiej strony u mnie klima nie sztymuje i ruda
secundo chcę benzynę


@Podstarzaly_Mandalorianin: to kup 525i/530i i nie pierdziel, kupowanie E46 po E39 to serio słaba opcja a swojego rzęcha sprzedaj.

Serio E39 to jedno z najlepszych aut na świecie i zamiana na E46 które jest takie.. no ok jest słabą opcją :D
@sorek: ostatni dzwonek na e38? Myślałem, że już po xD to ile teraz trzeba dać za konkretną sztukę, żeby nie pójść z torbami? Jak z kosztami utrzymania? Który silnik do LPG najbardziej odpowiedni?
@Pendunate: @Podstarzaly_Mandalorianin: ogólnie wszystkie V8 są dobre. Polecam polifty chociaż naprawa vanosa to 6k zł jak się #!$%@? ale jednak ciągnie mocniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ogólnie wszystkie silniki są dobre, nawet 2.8l jest ok ale IMO jak kupować E38 to tylko z V8.

3.5l jak się psuje najlepiej swapnąć na 4.4l albo nawet 4.6l z X5/Alpiny bo to jednak 340 kunia i ciągnie że hoho
@sorek kurczę, te e38/e39 z v8 są mega kuszące, szczególnie, że mam teraz e92 320i i nieszczęsne czterocylindrowe n43. Pali to od 7-10l, zwykle jakieś 9 no i za mało wrażeń z tego auta, jak na takie wysokie koszty eksploatacji (nie mówię tylko o samej benzynie).
@sorek mam nadzieję, że nie jest to większy drenaż portfela xD nie no, po prostu potrzebuję czegoś wygodniejszego na daily, a samochód do upalania na weekend już mam. W każdym razie dziękuję, przyjrzę się temu bliżej ;)
Serio E39 to jedno z najlepszych aut na świecie i zamiana na E46 które jest takie


@sorek: Przestań tak mitologizować, już E60 kładzie e39 praktycznie pod każdym względem na łopatki, a e60 to raptem przeciętniak w klasie premium.

E39 to dobre, przyjemne, świetnie wyglądające w środku i dobrze wykończone, bardzo stare auto, pełne bolączek i tyle, nadal nic poza przeciętną premium sprzed ćwierćwiecza.

Cały czas żongluję samochodami i mam teraz okazję
by kupić sobie E38 które jest jeszcze lepsze niż E39


@sorek: Technicznie E38 jest gorsze w szczegółach, do tego cięższe i niepotrzebnie ociężałe, do tego jest mało części, a blacha to tragedia. Subiektywnie A8/S8 D2 gniecie E38 jak chce i jak szukać dużej limuzyny sprzed ćwierćwiecza, jak najbardziej warto spojrzeć na genialne D2.

Subiektywnie E38 ma brzydsze wnętrze od E39, a tak to bliźniaki, tylko jedno jest większe od drugiego, wykończenie
już E60 kładzie


@kupkesobieciagne: swoją elektronike otwierając szyby i szyberdach podczas deszczu.

Jeździłem wielona E60, nie lubie ich pod każdym niemal względem. Nie wspominając o wyglądzie i wnętrzu.

pełne bolączek

No słucham?

Subiektywnie A8/S8 D2 gniecie E38


@kupkesobieciagne: xD

Ale spoko, szanuje że możesz mieć swoje zdanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
(mniej niż A4 B5 1.8t quattro jak dla mnie, które jest królem tej klasy tamtych lat),


@kupkesobieciagne: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

#!$%@?ąc już że nieskręcająca b5'tka jest raczej konkurentem dla e36, nie e46
#!$%@?ąc już że nieskręcająca b5'tka


@Atreyu: Wstawaj zesrałeś się:

Audi S4 (B5) 1:20.77
Subaru Impreza WRX 1:22.34
BMW e46 330xi 1:24.13

Audi S4 (B5) Cameron Mcconville 1:57.61
BMW M3 (E36 286 PS E36) Dick Johnson 1:58.44
Honda NSX (3.0) Larry Perkins 1:59.29
Subaru Impreza WRX Cameron Mcconville 1:59.32

b5'tka jest raczej konkurentem dla e36, nie e46


Tutaj masz rację, ale generacje są trochę rozjechane, bo e36 1990, a a4 b5 1994.
@sorek:

No słucham?


Poważne problemy z korozją.
Poważne problemy z układem chłodzenia w samochodach benzynowych
Awaryjny i problematyczny układ wiatraka klimatyzacji
Awaryjne i problematyczne pompy progowe
Awaryjne, słabe, nieprecyzyjne i gówniane skrzynie manualne
Awaryjne, słabe i nieznoszące dużych mocy Automaty
Problemy z elektryką - łamanie się kabli na klapie + wiele pomniejszych problemów elektrycznych

swoją elektronike otwierając szyby i szyberdach podczas deszczu


Problemy z elektroniką w E60 to przedliftem problem z