Wpis z mikrobloga

Zgłaszałem w zeszłą środę klikając "Reklamacja" przy zamówieniu w historii zamóień na koncie w RTVeuroAGD. Wybrałem gwarancję.
W czwartek dostałem SMS z prośbą o poprawienie numeru seryjnego i dołączony adres e-mail. Od razu wysłałem poprawny numer seryjny na podany adres.
W piątek dostałem potwierdzenie, że zgłoszenie poszło do BEKO.
W poniedziałek zadzwonił technik BEKO, że przyjdzie w czwartek.
Dzisiaj przyszedł, spróbował kilku rzeczy i zobaczymy, czy to pomoże.

U
Johnny_Snickers - Zgłaszałem w zeszłą środę klikając "Reklamacja" przy zamówieniu w h...

źródło: comment_1633613980Q0EUYqWoMOHLtwWBsUqXwK.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Johnny_Snickers: @Notakaprawda Właśnie jestem po "naprawie" gwarancyjnej. Serwisant przyszedł, wymienił sterownik i stwierdził, że lodówka może po tym świrować. Powiedział, że seria Beko RCNA ma ogólnie problemy ze sterownikami i masowo do nich jeżdżą. Całość trwała 2 tygodnie. Teraz lodówka zwykle działa, ale raz rozmroziła zamrażarkę, a raz zamroziła rzeczy w chłodziarcę. Dzisiaj poszła reklamacja do sklepu z żądaniem zabrania tego szajsu i zwrotu kasy. Nie chcę już nic
  • Odpowiedz
@jenkins_slave: Dobrze poczytajcie opinie wszystkich modeli z tej serii. Jak sprawdzałem, niestety po zakupie, opinie nowych modeli od Beko to jest to straszny szajs.
Kolega wyżej dostał w zamian MCNA i dalej się mu psuje.
Btw. co jest w tych Beko, że koniecznie chcecie kupić?
  • Odpowiedz
@Notakaprawda: Słaba ta porada, przez nią sklep się na mnie wypiął przy rękojmi i teraz muszę się kopać z nim, bo pierwsza naprawa była z gwarancji.
Jakby ktoś w przyszłości rozważał użycie gwarancji zamiast rękojmi to kompletnie nie polecam gwarancji. Tylko rękojmia, wtedy sklep po pierwszej nieudanej naprawie nie jest w stanie wam odmówić żądania.
  • Odpowiedz