Wpis z mikrobloga

@stormkiss: Ludzie narzekali strasznie na tą pierwszą lokację, a mnie właśnie jakoś złapało. Niezły conceptart, zadania i rozwiązania dostania się do różnych miejsc. Sama eksploracja, a raczej jej chęć w miarę wynagradza, bo nie ma problemu z amunicją, potkami czy nawet elementami ekwipunku ułatwiającego trochę rozgrywkę (np. strój marynarza, który umożliwia swobodne przeczesywanie lokacji Nautów).

@ChochlikLucek: Właśnie buduję postać pod bronie palne, bo szermierka przez dawkę drewna jest taka sobie,
@Obywatel_Kondominium: Szermierka może drewno, ale też jest fajna, jak się ją ogarnie. W sumie trochę jak w Gothicu. Ale broń palna zawsze najlepsza. I w sumie pasuje do klimatów gry. W końcu jest się w niej poniekąd kolonizatorem walczący z lokalsami i fauną, to się powinno korzystać z darów technologi prochu strzelniczego przeciwko dzikusom ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Fajne jest też, że można dość sporo problemów rozwiązać
@ChochlikLucek: Już wyruszyłem w ten bardziej otwarty świat i więcej walczę szpadą, bo amunicji sporo mi zeszło mimo nazbieranej ze skrzynek. Chyba będę musiał jednak dać punkcik w naukę, żeby móc tworzyć, bo 8 sztuk złota za nabój to trochę sporo jak dla mnie obecnie. Szermierka wydawała mi się bardzo drewniana, ale w sumie też się przyjemnie tak walczy, tym bardziej że na ekstremalnym poziomie trudności trzeba bardziej uważać.

sporo problemów