Aktywne Wpisy
kimikini +36
jak u was wygląda daily? u nas to takie spowiadanie sie bardziej i przepraszanie jak sie czegos nie udalo w 100% zrobic. tez tak macie?
dostalismy taki szablon wypowiedzi na daily
#programista15k #programowanie #pracait
generalnie depresyjnie bardzo i co by kto nie zrobil ,ile by nie pracowal, jak bardzo sie nie staral to jest takie przepraszam ze zyje na daily :(
dostalismy taki szablon wypowiedzi na daily
#programista15k #programowanie #pracait
generalnie depresyjnie bardzo i co by kto nie zrobil ,ile by nie pracowal, jak bardzo sie nie staral to jest takie przepraszam ze zyje na daily :(
blackghost +17
Trochę kwikłem bo zatrudniam w firmę gościa typowy fiziol, robota fizyczna na magazynie: pakowanie i ładowanie palet.
Pracownik lojalny od jakieś 10 lat w firmie ale dzisiaj to mnie rozwalił. Co zrobił? Otóż podjezdza pod firme nowa Toyota Corolla combi w wersji Hibrid kolor biały. Wczoraj kupiona, świeża.
Podjechał cichutko chyba na silniku elektrycznym. W ogóle zdziwilem że że hybryda ma jakikolwiek zasięg do jazdy na samym elektryku.
Pytam nie szkoda Ci
Pracownik lojalny od jakieś 10 lat w firmie ale dzisiaj to mnie rozwalił. Co zrobił? Otóż podjezdza pod firme nowa Toyota Corolla combi w wersji Hibrid kolor biały. Wczoraj kupiona, świeża.
Podjechał cichutko chyba na silniku elektrycznym. W ogóle zdziwilem że że hybryda ma jakikolwiek zasięg do jazdy na samym elektryku.
Pytam nie szkoda Ci
2.0 benzyna z LPG z przelotem 270k km i wymienionym łańcuchem 10k km temu.
Na co tam zwrócić uwagę przy dokładniejszych oględzinach? Podłoga, progi chyba już tutaj nie rdzewiały?
#motoryzacja #samochody #mazda #mechanikasamochodowa
No i nie zapomnij kopnąć w oponę! ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Alchemik88: No nie wiem, ostatnio siedziałem pod 6-tką z 2011 roku i cały spód pięknie skorodowany. Na pierwszy rzut oka nie wyglądało źle, bo większa część podłogi zabudowana plastikiem, ale pod tymi osłonami sama rdza.
Tam dosłownie korodowało wszystko oprócz gum ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Alchemik88: odpuść.
@dzapanisko: no popatrz, ile razy pisałem o gnijącej Maździe to ludzie się zarzekali, że GH już nie gnije itp że to wyjątki. Dobrze przeczytać takie informacje.
Z tym, że mój egzemplarz nie widział w sumie zimy na oczy
@dzapanisko
@ksiak
@erni13
Coś kupić trzeba, a szlag mnie trafia jak mało jest sensownych aut :/ 90% to diesle i wielkie oczy czego takiego nie chcemy. Tańsze, lepsze roczniki itd. tragedia.
Czego więc szukać do 25k w benzynie i najlepiej opcja założenia lub posiadania LPG?
@erni13: no i to jest kluczowe.
@Alchemik88: propozycja @dzapanisko: jest najlepsza. LIII nie gnije, jest w pełnym ocynku. Jedynie dużo pali ale 2.0T kocha LPG więc niejako problem z głowy. Trochę mniejszy samochód niż M6 ale na pewno nie będziesz musiał pić z blacharzami.
Poczytaj opinie na forum Laguny przed zakupem.
@dzapanisko
Widziałem taką na markecie FB, boję się tylko 200 koni dla teścia bo on słabo jeździ w opór :/
@Alchemik88: to weź 2.0 bez turbo, 140 koni.
Chociaż jak dla teścia to ja bym proponował Scenica, będzie mu się wygodniej wsiadało.
@dzapanisko: on chce LPG, silnik 140KM nie nadaje się do LPG.
UPDATE:
@ksiak: Dobra zwracam honor, faktycznie słaby do lpg, regulacja zaworów na szklankach i wymaga lubryfikacji.
@ksiak
Ile może kosztować dobra instalacja do 2.0T?
Samochód stał pod wiata całe swoje życie u nas w domu, raz na 3 lata zabezpieczony spod i ani grama rdzy na blachach. Jakiś nalot na wahaczu czy gdzieś tam się nie liczy. Przez te lata wymieniane oleje, filtry i lane paliwo. Zupełnie bezobsługowe auto. Jak tutaj wymieniony rozrząd i nie klepią szklanki to w ogóle spokoj. Sprawdź czy
@Alchemik88: zapewne około 3k pln. Tam masz ponad 150KM zatem trzeba trochę lepsze i wydajniejsze podzespoły.
@Corum: i można zakończyć czytanie Twojego komentarza.
@Corum: czyli pod LPG nie bardzo się nadaje.
Pierwsza gen tez miała już w 2006-8 opinie rdzewiejącego auta. Mieliśmy od nowości 2004-2009. Na akcji serwisowej dealer poprawił odpływy przy tylnich nadkolach i nic się nie działo.
Czy się nadaje pod lpg to sprawa indywidualna, zależna od przebiegów i serwisu. I nas