Wpis z mikrobloga

  • 248
@husqvarna
Tankowania
Tak, wiem, że niebezpieczne i się kilka razy zapaliło, ale to zajebiście wpływało na taktykę kwalifikacji i wyścigów.
Zakładając zwiększenie bezpieczeństwa pod tym względem, tego mi brakuje
  • Odpowiedz
@husqvarna:
imo z tankowaniem wyprzedzania byłyby głównie w pitach, ale vox populi - vox dei ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a tęsknię za bolidami i V10-tkami z okresu 1997-2002, chociaż wyścigi z tamtych lat znam głównie z opisów i mirrorów z niemieckim komentarzem Premiere - możliwe że mam jakieś urojenia, ale otoczka wyścigów wyglądała wg mnie na "prostszą"... może i bolidy wyglądały jak cegły na kółkach, jeszcze bez
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 90
@husqvarna: za większą ilością zespołów oraz za niezależnymi zespołami a nie tak jak jest teraz, że realne szanse na mistrza mają 2 zespoły fabryczne i jeden, który wykłada kupę kasy a reszta stajni to zespoły do wprowadzania nowych kierowców do F1 ze szkółek tych większych zespołów
  • Odpowiedz
@husqvarna: na tankowania akurat pluje bo już wogole psuły rywalizację tj. większość stawki miała własne wyścigi, zmniejszało to ilość bezpośredniej walki. Tęsknię na pewno za takimi liderami jak wyrzucony briatore, za dźwiękiem V10, za wielką pompą jakie te wyścigi miały gdy były zaangażowane koncerny tytoniowe i FIA nie wpieprzala się z limitami budżetowymi. Ogólnie za statusem F1 i tym jakimi bohaterami byli ci kierowcy, może to kwestia wieku ale z dzisiejszych
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@husqvarna: ogólnie mam takie przemyślenia co do każdego sportu, że im sport staje się bardziej perfekcyjny, precyzyjny im wszystko jest coraz bardziej przekalkulowane obliczone itd to traci to swoje piękno i urok. To same jest też np w esporcie
  • Odpowiedz
@husqvarna: Za szczerymi kierowcami, dzisiaj pani od PR stoi przy każdym kierowcy i pilnuje żeby nie powiedział czasem słowa za dużo...
Za większym luzem u sędziów - dziś za ścięcie szykany dają 5 sekund, kiedyś dwóch gości się spychało z toru i to był racing incident.
No i za małymi bolidami
  • Odpowiedz