Wpis z mikrobloga

@husqvarna:
imo z tankowaniem wyprzedzania byłyby głównie w pitach, ale vox populi - vox dei ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a tęsknię za bolidami i V10-tkami z okresu 1997-2002, chociaż wyścigi z tamtych lat znam głównie z opisów i mirrorów z niemieckim komentarzem Premiere - możliwe że mam jakieś urojenia, ale otoczka wyścigów wyglądała wg mnie na "prostszą"... może i bolidy wyglądały jak cegły na kółkach, jeszcze bez
@husqvarna: na tankowania akurat pluje bo już wogole psuły rywalizację tj. większość stawki miała własne wyścigi, zmniejszało to ilość bezpośredniej walki. Tęsknię na pewno za takimi liderami jak wyrzucony briatore, za dźwiękiem V10, za wielką pompą jakie te wyścigi miały gdy były zaangażowane koncerny tytoniowe i FIA nie wpieprzala się z limitami budżetowymi. Ogólnie za statusem F1 i tym jakimi bohaterami byli ci kierowcy, może to kwestia wieku ale z dzisiejszych
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@husqvarna:
Statystyki wprost pokazują że tankowanie zmniejsza możliwość zmiany strategi gdy zmienia się sytuacja na torze - bo nie przedluzysz stintu na oponach kiedy bak pusty. Swego czasu gdzieś były dokładne wyliczenia które wskazywały bezpośrednio na to, że tankowanie ma prawie zerowy wpływ na strategie i jedyne co się liczy to element ryzyka przy nim. A to nie jest ci chce oglądać czyli walkę wyrównanych bolidów. Takie za czym najbardziej tesknie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@husqvarna: mniejsze bolidy teraz to krowy przez co jest dużo procesji, V10, tankowanie, grid girls i ogólnie Formuła 1 organizowana z pompą, więcej zespołów, jazda na limicie a nie oszczędzanie opon, powrót do normalnego sędziowania i kwalifikacji kółko za kółkiem. Ogólnie to za wszystkim tęsknię. Nawet za komentarzem, bo to co teraz sky robi to jest dramat.
@husqvarna: Ja tesknie za skokami bez odejmowania punktow za wiatr i rozbieg. Te ciagle zmiany rozbiegu, te jury meetingi, te break due to atmospheric conditions, i jak to lubilo sie ciagnac godzinami i musieli teleexpress odwolywac.
@husqvarna: za większym elementem losowości. Dzisiaj zdarzają się co najwyżej 2-3 awarie na wyścig a czasem 0. Paradoksalnie kiedyś było punktowe tylko 6 pozycji a słabsze zespoły miały większe szanse na punkty niż dzisiaj bo wyścigi gdzie 60% stawki zaliczyło DNF było na porządku dziennym.

Poza tym to większą ilość dostawców silników i zespołów na początku lat 00 mieliśmy 8 dostawców prawie każdy zespół miał swój silnik. Nie było takich typowych