Wpis z mikrobloga

@Pan_Slon No mi nie przeszkadzają a budynki(pojedyncze) czy rzeki/strumienie tez są przy drogach a z drogi możesz wypaść tak? Czego nie rozumiesz ?
Ty serio jesteś taki głupi? Wiesz na czym polega zminimalizowanie niebezpieczeństwa? Mam nadzieję, że nie masz praw wyborczych.
  • Odpowiedz
@Pan_Slon To znaczy ile osób zginęło bo nie wiem, tak z d--y koło się urwało ? W sumie to nie z d--y bo chyba masz świadomość, ze sprawny technicznie pojazd przy przepisowej jeździe, nie straci koła no ale chce zejść do Twojej retoryki

Hahahaha dobry jesteś, ciekawe czemu nawet nowe salonowe auta mają koło zapasowe? Po to, żeby ktoś przy posesji sobie mógł wymienić tak dla beki? Czy producenci wiedzą, że
  • Odpowiedz
@biliard: koleiny robią się jak jest złe przygotowane podłoże pod asfalt. I jak jesteś taki znawca to korzenie przy skrajni potrafią pięknie rozwalić asfalt. Argument typu jeżdżę 20 lat wokół komina nie pouczaj mnie gowniorzu ( ͡° ͜ʖ ͡°) z całym szacunkiem nie życzę Ci takiej sytuacji i żebyś nie musiał kiedyś być w potrzasku. Infrastrukturę powinno się projektować tak aby była możliwie debilioodporna. To po
  • Odpowiedz
@adrian260: Jasne, koleiny to fikcyjny problem, a temperatura nie ma znaczenia. Nic a nic. No i oczywiście koleiny nie wpływają na możliwości manewrów, skądże.

Pojeździsz trochę to zrozumiesz

To miał być kontrargument? Iks de.
  • Odpowiedz
  • 1
@Backus-Naur problem idiotów na drodze jest i to duży, na wiejskich, wojewódzkich czy krajówkach. Oszczędności w czasie są w rzeczywistości niezauważalne. Często zdarza się że gościa co mnie wyprzedził, nie raz ryzykując swoim lub czyimś życiem doganiam za 20km na rondzie.

Problem w tym, że idiotów się nie wyzbedziemy, a często poszkodowani są niewinni ludzie którzy znaleźli się w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiedniej porze. Brak takiego drzewa tuż przy drodze może
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@adrian260: zwalanie winy na infrastrukturę jest bez sensu. Równie dobrze możesz mieć pretensję do siebie, że nie leciałeś helikopterem wiedząc, że są głąby na drodze - równie absurdalne.
Przypominam, że taki koleś równie dobrze może wyjechać Ci na czołówkę tak, że nie zdążysz zareagować (i tak było zresztą nie tak dawno pod Osowcem) Warunki są jakie są - Jeżeli wszyscy się nie dostosują to niebezpieczne sytuacje będą.

Jak już jesteśmy
  • Odpowiedz
@sidhellfire: a czemu nie działać 2 torowo piętnować świrów i poprawić infrastrukturę. Ta wjazd na drzewo przy 40 to dobre rozwiązanie … idź oddaj prawko albo legitymacje szkolna bo nie wiem czy masz to pierwsze
  • Odpowiedz
jeśli przy drodze nie ma drzew a np. niedoświadczonemu kierowcy wybiegnie przed maskę jakieś zwierze, to w najgorszym wypadku przy gwałtownym manewrze wyjedzie w pole i poza uszkodzeniem auta nic złego się nie stanie. Gdy w takiej samej sytuacji przy przepisowej prędkości uderzy w drzewo, to skutki mogą być opłakane


@basalyk44: Jak ktoś ceni sobie swoje życie i ruszy odrobinę głową, to jadąc taką drogą, w przypadku pojawienia się zwierzyny
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@adrian260: może czytaj uważnie. Z 40 wyhamujesz z łatwością do prędkości spacerowej i to już kalkulacja czy wolisz rozbić auto czy iść na czołówkę z byczkiem. Jadąc 90 (no bo czemu wolniej jak nie ma drzew) gdy palant wyskoczy ci na czołówkę to zwolnisz o ile zanim w---------z się do rowu? O połowę? Zauważ, że masz też 2-4x mniej czasu na reakcję ze względu na prędkość względną do auta z
  • Odpowiedz
@jos@jos: Nie zabije go energia rozpędzonego obiektu który przekaże ją człowiekowi. Którego tkanki nie są w stanie przyjąć jej w takiej ilości w krótkim odcinku czasu i powierzchni. Przekazując tą energię samochód zwolni. Czyli pokrętna logiką tak :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@basalyk44: czemu by zatem nie ustawić barierek na krawędziach jezdni? Zwężenie drogi spowoduje zwolnienie, zachowane będą drzewa, a ewentualne awarie przyjmowane będą na barierki...
  • Odpowiedz