Wpis z mikrobloga

Miałem sen piękny sen... Na świecie nie było konsol do gier, gry powstawały tylko na PC. Nic nie stało na drodze aby stworzyć AI wsparte o obliczenia uczenia maszynowego GPU, cudowna interakcja z otoczeniem. Gry od lat wykorzystują szybkie dyski SSD a RT wylewa się z ekranu. Niestety obudziłem się, gry są downgradowane aby na konsolach było 900p i 30 fps. CPU konsol nie daje radę liczyć AI wiec dev muszą wycinać co się da. Bardzo wolne dyski HDD sprawiają że tekstury muszą być niskiej jakości. Downgrade dostają konwersje na PC bo gry muszą wyglądać tak samo na tosterze jak na #pcmasterrace
#cyberpunk2077 #cin123654content
Pobierz Exenex - Miałem sen piękny sen... Na świecie nie było konsol do gier, gry powstawały ...
źródło: comment_1630482705MvHrMXRUlTMsnACpc4sCG9.jpg
  • 22
obudziłem się, gry są downgradowane aby na konsolach było 900p i 30 fps. CPU konsol nie daje radę liczyć AI wiec dev muszą wycinać co się da. Bardzo wolne dyski HDD sprawiają że tekstury muszą być niskiej jakości. Downgrade dostają konwersje na PC bo gry muszą wyglądać tak samo na tosterze jak


@Exenex: byl 2017( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kacpervfr: Na konsolach nawet nie ma RT. Włącz lustra w CP to na konsoli będzie 1 fps. Sony nadal buduje swoje konsole na odpadach z PC ( architektura która przechodzila już do lamusa ) układy AMD raczują w RT, a na konsoli masz połowę jednostek RT, na moim rtx 2080 ti nie mam żadnych problemów, które zgłaszali konsolowcy