Wpis z mikrobloga

@misthunt3r: no i co zmieniaja systemy sterowania ruchem, w momencie w ktorym masz korek tramwajowy? Jeden tramwaj nie zdazyl odjechac z przystanku, bo tylu pasazerow i czeka na nastepny cykl, a za nim masz juz dwa inne ktore nie moga wjechac na przystanek, bo nie ma miejsca?

Poza tym te systemy maja swoje ograniczenia, nie mozesz priorytetem puszczac pojazdow na jednej nitce, bo zakorkujesz wszystko dookola skrzyzowania, w tym inne pojazdy
@PurpleHaze: jak rozklady planuje Pani Halinka, ktora o cyzms takim nie ma pojecia to masz efekty. To o czym mowisz to sa proste zmienne do kalkulacji w odpowiednich zakresach. To eliminuje takie cuda jak korki tramwajowe lub ostatecznie minimalizuje. A cykl swiatel dla przejazdu tramwaju nie musi byc pelnym cyklem do tego nie musi byc w ogole zintegrowany z cyklem swiatel na rownoleglym kierynku, tak tez mozna. Ale do tego trzeba