Wpis z mikrobloga

Cześć, firma w której pracuję szuka frontendowca - JS/HTML/CSS + React.

Więcej szczegółów w ogłoszeniu:
https://justjoin.it/offers/sun-basket-senior-frontend-developer-react

W skrócie:
- praca zdalna dla firmy z USA
- zarobki: $5000 - $6000 miesięcznie na FV
- urlopy płatne, bez limitów, wszystko w ramach zdrowego rozsądku

Projekt bardzo fajny - pracuję dla tej firmy od kilku lat jako backendowiec - i polecam :)
Zapraszam do kontaktu na priv, chętnie podam więcej informacji.

#programowanie #programista15k #frontend #fullstack #pracait #pracazdalna #javascript #react #programista20k #programista25k
  • 30
@kimikini: dla mnie rak to oczekiwanie, że pracodawca zapłaci za niewykorzystany urlop :D ale cóż, ja całe życie na własnej działalności. W większości przypadków przy B2B nie ma płatnych urlopów wcale, tutaj są, jak dotąd nikt nikomu dni nie liczył i nie było problemów.
@lukasz_: tak to dziala na UoP w PL i z tego co pamietam w USA tez ;)
ale na FV to jeszcze ujdzie
z tymi nielimtowanymi urlopami to sie mozna nadziac bo w stanach na nasze standardowe 26 dni urlopu moga krzywo patrzec - tam zazwyczaj maja sporo mniej ;)
@mag_zbc: cóż, to są stawki na początek, można dobić do $7000 w perspektywie np. 3 - 6msc jeżeli wszystko będzie ok - nie mniej są jakie są, nie będę czarował, nie wiem ile płacą w Warszawie - nie oszukujmy się też - nie po to firmy z USA szukają programistów za granicą, żeby płacić im tyle co na miejscu :)

Mogę tylko dać słowo, że nie oszczędzają tutaj na nas na
@PonuryTaboret: osobiście zaczynam rano i pracuję 2-4h bo wtedy mam spokój na Slacku, w ciągu dnia mam czas na ogarnięcie jakiś tam prywatnych spraw itd, a później siadam jeszcze wieczorem na drugą rundę :) Najlepiej gdyby osoby pracujące zdalnie pojawiały się wieczorami (po 17), bo zawsze jest tak łatwiej ustalić różne kwestie, "na żywo", ale mamy w zespole osób pracujących z PL dwie osoby które pracują praktycznie tylko 9-17 i wieczorami