Wpis z mikrobloga

@R2D2_z_Sosnowca: No po prostu serwis. Nawet jeśli w takim Vagu dostajesz przeglądy gratis to są to kwoty rzedu 2-3k jakbyś miał sam za nie płacić, a nie wlicza się do tego wymiana hamulców, wycieraczek, opon itd.
Jeśli 12k to jest dla ciebie netto netto to 2-2,5 jest sensowne. Więcej to już zbyt duży wydatek. Pamietaj, że poza ratą leasingu dochodzą jescze koszty serwisu, ubezpieczenia i opon.

@Homelander: Eh to miało byś do ciebie

Dla przykładu: Sam kupiłem Hyundai i30N za 130k w kredycie gdzie rata mi wychodzi chyba około 1800 zł. Do tego co miesiąc na paliwo wydaję (średnio rocznie przy 15k przebiegu) 700zł, składka na ubezpieczenie,
@Homelander: W cholere wiecej. Kolega kupil bmw f20 118i to kasują go po 1000 zł za geometrię i 600-700 za wymiane oleju. Co prawda interwały serwisowe sa długie No ale serwis jest bardzo drogi
@Homelander: Ale nie przerażaj sie tymi kwotami az tak bardzo. Kolega był nadgorliwy i o ile olej dobrze jest wymienic po dotarciu to na geometrię go nakręcili a wcale nie musiał.

Te leasingi po 1000zl sa fajne ale tam sa pewnie ograniczenia ze przebieg roczny to max 10k km wiec nie bedzie to az tak tanie.

Mozesz tez rzucić okiem na oferty arval. Oni w zeszłym roku oferowali np fiata 500