Wpis z mikrobloga

@CalibraTeam @soadfan z tym niemieckim to się nie zgodzę. Jest bardzo przydatny, ale bez też da się funkcjonowac ( ͡º ͜ʖ͡º). Cała kadra inżynierska mówi po angielsku. Trzeba mieć na uwadze, że pracują tam ludzie z całego świata. Co do etapów rekrutacji to zazwyczaj są 3-4, no chyba, że przy jakimś kandydacie są wątpliwości to może być i 7. Co do zarobków, to nie wiem kogo pytałeś,
tym niemieckim to się nie zgodzę. Jest bardzo przydatny, ale bez też da się funkcjonowac (


@ptaaq: Co? Nie zgodzisz się, że miałem rozmowę po niemiecku i ten język był obowiązkowy? :D Nie ma zgody na brak zgody :D
@m-wjeczur jak wyglądają stawki w porównaniu z innymi firmami spoza branży automotive? Bo patrzyłem ostatnio na ogłoszenia różnych marek samochodowych i większość ofert pracy to była pensja, którą mam w polsce (ewentualnie minimalnie większa), a wymagania były dużo większe
@CalibraTeam: Wiadomo i do tego każdy z nas ma 15 na łapę, z 25 procent body fata i 35 cm miedzy nogami


@RyszardMaj - zależy w jakim zespole pracujesz.

Stawki w IT w Tesli (wszystko jedno czy Development czy DevOps czy Support czy cokolwiek innego) są generalnie bardzo konkurencyjne w stosunku do innych firm z automotive (wydaje mi się, że płacą lepiej niż np. VW) i bardzo średnie w stosunku do
@soadfan aplikowałem chyba w styczniu. Też odrzucili mój Lebenslauf, ale w czerwcu wydzwaniali jak poebani. W styczniu i do Berlina bym się przeprowadził, ale teraz jak już mam pracę w mojej mieścinie to walić ich
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@DeMax: chyba im ludzie uciekli przez warunki i szukają każdego
@djhardfall: będę!
@Hohlik7: z czym? Ich verstehe nicht ()
@RudyElvis: jakiego Artura? A jeśli już to od kogo?
@karol-t: zobaczymy
@Man_of_Gx: trudno, zawsze będzie w cv
@ptaaq: zobaczymy?
@trzeciSLAW: to, co widzimy się?
@Yuuko: @lewymaro: @WykopMozeMiSkoczycNaSnakaZwierzaka teraz też dla Niemca robię
@rozowatoxa: spoko, szansa jest, ale trzeba