Ze ta sama firma stworzyla ten majstersztyk. Dobra moze pod wzgledem technicznym nie jest doskonaly ale kopara mi opada i mam ciary do dzisiaj jak slysze to muzyke i ten trailer cos pieknego. Wiedzmin 4 czekam. #!$%@? juz tego cybmbergaja. I oczywiscie i tak kupie jak debil wiedzmina 4 przed premiera i nawet "remember no pro orders"mnie od tego nie odwiedzie bo jestem debilem a i tak do czasu wyjscia wieska 4 , 90 % ludzi zapomni co sie dzialo z cymbergajem a nawet jesli beda pamietac to wiedzmina 4 nie kupisz . No trzeba. W oczekiwaniu na DLC do cyberpunka czas zagrac w wiedzmina 3 #wiedzmin #cyberpunk2077 #wiedzmin3 #gry
@PABLO__ESCOBAR: Ja w sumie żałuję, że nie odpaliłem Wieśka 3 na premierę, a dopiero miałem szansę zagrać w niego w 2017. Może na premierę bardziej bym go docenił. A tak to w zalewie różnorakich gier open-world rpg jak Zelda, AC Odyssey stwierdzam, że design świata w W3 jest koszmarny. Nie ma tu absolutnie żadnej autentycznie pustej przestrzeni - wszędzie są znajdźki, skarby i jakieś aktywności, a to paradokslanie odbiera autentyczności temu
@ponerLokej: Marzy mi sie gra AAA w której designerzy leveli projektują lokacje, które są np 10% mapy, a reszta jest generowana proceduralnie. Wtedy można by było robić bezkresne lasy, pustynie czy góry, które łatwiej obejść.
@nalej_mi_zupy: Chyba najlepsze podejście do Open World zapewniło mi jak narazie Skyrim, Zelda Breath of The Wild i Red Dead redemption 2 z losowo generowanymi zdarzeniami po drodze.
@nalej_mi_zupy: No w pewnym momencie tak, ale zanim to nastąpi to te 50 godzin gry musi minąć (ponoć tych zdarzeń jest 200), poza tym jakoś mi to nie przeszkadzało - myślę, że w prawdziwym dzikim zachodzie wiele razy kowboje trafiali na strzelaniny, napady, albo przechodniów ugryzionych przez lokalne dzikie zwierzęta, więc ta "powtarzalność" ma sens w obrębie tego świata
#wiedzmin
#cyberpunk2077
#wiedzmin3
#gry
W wiedźminie 4 i tak byłby inny bohater niż Geralt więc to już nie to samo.
Komentarz usunięty przez autora
@Pivoo: Z tego co mi wiadomo to tam świat nie był generowany proceduralnie - albo był tylko raz przed wydaniem gry i tak został.
Lepszym przykładem jest Diablo.