Wpis z mikrobloga

To niestety, jak nie pali to czegoś nie ma, albo świece albo pompa. Oddaj do mechanika będziesz wiedział. Z najprostszych rzeczy bezpieczniki możesz sprawdzić
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MMARS: miałem podobnie - przejechałem jakieś 500m od domu i zgasł. Odpalałem ale chodził tylko chwilę i znowu gasł, potem przestał już w ogóle odpalać. Prowadziłem go z powrotem do domu, okazało się że bak pusty bo ebana wskazówka paliwa się zacięła i nie schodziła poniżej 1/5 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@JesMan: Zawalony filtr paliwa?
Na wstępie zaznaczę, że nie wiem, jak to jest rozwiązane w Kawasaki ale wiele motocykli ma filtr paliwa umieszczony w zbiorniku co sprawia, że właściciele niechętnie się nimi interesują. Cena z kosmosu też robi swoje.
Sam się przymierzam do małej modyfikacji w swoim DL'u, żeby nie musieć kupować oryginalnego filtra za 250 euro.
@JesMan: po włączeniu zapłonu słychać pompe paliwa? W tych modelach były one wykonane z jakiejś badziewnej stali która korodowała i rdza zabijała te pompy. Czasami pomagało zalanie zbiornika na full by zjechać z trasy :D
@JesMan: tylko wymiana, najlepiej na orginalną. Można trafić używki w ładnym stanie :D wykręć jeszcze świece i sprawdź czy jest w ogóle iskra. Bo szkoda wymieniać na pałe części. Kilka z750 miałem na warsztacie i spora ich część potrzebowała właśnie wymiany pompy
@JesMan: Może jednak lepiej oddaj to do mechanika :D Nie piszę tego złośliwie poprostu nie raz widzę ile szkód potrafi ktoś niechcącym narobić w swoim własnym moto nie mając odpowiedniej wiedzy i narzędzi.
@PlytaGnojowa: Prawda, ale za lawete mnie skasują. A ja trochę w dołku finansowym jestem. A przydałby się moto w tych korkach….
Ehhh mogłem zostać influenserką na onlyfans ¯\(ツ)
@PlytaGnojowa: @Z_dupy_strzelec: @KlawyMichau: @MMARS: @mikelvo:
Wyciągnąłem dwie świece, tych dwóch pozostałych nie mam pojęcia jak wyciągnąć. Nie dojdę tam kluczem.
Co najważniejsze, sprawdziłem czy w ogóle jest iskra na tych dwóch. Przyłożyłem świece do ramy, obudowy silnika czy zwyczajnie śrub.
W żadnym przypadku nie było iskry. Sprawdziłem bezpieczniki, jeden byl spalony ale nieistotny dla sprawy.
Co dalej?
Z tym bakiem nie było tak źle, w sensie ściągać
źródło: comment_1625651680yvSwflx0EPFZ6MxOlwH9mp.jpg
Posiadasz multimetr? Świeci się kontrolka od luzu? Po włączeniu zapłonu słychać pompe paliwa? Do sprawdzenia czujnik stopki bocznej, czujnik położenia wału, zasilania na moduł zapłonowy i czujnik przewrotki czy tam przechyłu motocykla :D
@JesMan: różne modele mają rózne konfiguracje z tym czujnikiem. Zmierz rezystancje czujnika położenia wału. Jeśli pompę słychać to ecu raczej żyje. Możesz jeszcze podczas kręcenia posłuchać czy wtryskiwacze klikają. wtedy mozna ocenić czy czujnik położenia wału jest sprawny.