Wpis z mikrobloga

#nierautomata Ale ta gra to dziadek.
Wszyscy się spuszczają, a w takiego crapa to nigdy nie grałem. Mapa wielkości górniczej doliny z gothic'a tylko zadań dwa razy mniej. Gameplay to 20 godzin klepania kilkanaście sekund kilku tych samych robotów, żeby na koniec gry przez dwie godziny robić trzydzieści razy minigierke typu Among Us z hakowaniem. Psycha siadała jak nigdy w życiu.

Oczywiście brak stylów walki czy różnych mechanik, skilli, masz #!$%@?ć jeden guzik przez 25 godzin - na szczęście twórcy zauważyli że coś jest nie tak, więc dodali AUTO CHIP - perk w którym gra, walczy za nas xD Poważny tytuł konkurujący z autoclickerami na telefony.

Graficznie dużo lepiej od Gothica nie jest, a na pewno gorzej niż Shadow Colosus na ps2. Miniaturowa mapa, ciągle kopiuj wklej tych samych dwóch assetów, ruiny, piaski i kamienie oczywiście w niskiej rozdzielczości bez detali - okraszone niewidzialnymi ścianami, nawet w elementach jak... Otwarte drzwi. Podobny poziom brzydoty znajdziecie tylko w grach na steamie za 8zł z Hentai w nazwie.

Od początku wiedziałem że fabularnie grę przechodzi się kilka razy. W Residen Evil było to świetnie rozwiązane, bo poznawaliśmy wszystko od drugiej strony. Tutaj? Masz sobie zagraj drugi raz tą samą kampanie pajacem 9S który robi dokładnie to samo co robiłeś przez ostatnie 10 godzin bo przecież cały czas z tobą był ... xD? Gameplayowo oczywiście niczym się nie różni, bo po co? Używa tych samych broni, perków i skilli. Jedynie dodaje minigierke z hakowaniem skrzynek, i robotów.

Sejwy #!$%@? na maksa, zakończenie D i E musiałem robić na jeden raz bo w tych biedo wieżach nie dało się zapisać, a bałem się że nie zasejwowało, i będę musiał od nowa przechodzić - jakby fakt że wszystkie te trzy wieże są takie same, tak samo nudne, tak samo biednie - srające tymi samymi przeciwnikami, nic w nich się nie dzieje, a trzeba #!$%@?ć po kilka pięter trzy razy z rzędu! Fenomenalny gameplay! Łażenie w kółko po tych samych nudnych lokacjach to mocna strona tej gry. Wkońcu żeby poznać zakończenie musisz przejść ją kilka razy, czyli dosłownie robić non stop to samo w tych samych kilku lokacjach xD

Rozwaliło mnie na samym końcu walcząc z bossem, kamera przeskakuje miedzy 9S a A2. Jako 9S miałem go pokonanego, pasek życia nie był widoczny, ale kamera i tak przeskakiwała między bohaterami. Trzydzieści razy musiałem oglądać przejścia między tą dwójką.
Walka którą bym skończył w 5minut, jako A2 zajęła bite 30 - bo chiński #!$%@? level design się zbugował, albo był od początku źle zaprogramowany, i mogłem walczyć tylko przez minutę jako jeden bohater, bo akcja musiała przeskoczyć na drugiego, tylko że na jednym boss już był zabity a na drugim miał połowę życia xD. Brawoo BRAWOO - takiego gówna nigdy nie widziałem.

A mówiłem i zdupconej minimapie która jest nieczytelna? O tym na szczęście nie musze wspominać bo twórcy sami to zauważają kiedy jeden z NPCtów tłumaczy nam dlaczego mapa jest tak gówniana. Szanuje za autoironie

Co z tego że uniwersum ciekawe, fabuła intrygująca, i pseudo filozofia za dwa grosze, jak to wszystko można zobaczyć w podsumowaniu na youtube u Maxa Derrata. Tak beznadziejnej gry strikte gameplayowo to w życiu nie widziałem. Na farcie że była w gamepassie i chciałem skończyć żeby zobaczyć mieć odhaczone. Ale wyszło jak zawsze - nie ufaj animezje... musze przeprosić #cyberpunk2077, oficjalnie dla mnie #nier jest dużo gorszą produkcją.

Pobierz
źródło: comment_1624794878BxtvQQwPu1xxULt5WOZbjU.jpg
  • 10
@iamtehwin: Co w tym co napisałem może podchodzić pod paste xD Nawet nafboje zgodzą się z tym co napisałem. Chyba że powiesz że grafika jest egelancka a mapa ogromna, a minimapa czytelna xD
@skonany_barbarzynca: 25h

Jak zacząłem to chciałem skończyć, nie wyjde na frajera. Tym bardziej że są środowiska które się spuszczają i spuszczają jakie to nie jest super. Pierwsze przejście jest jeszcze ok, ale następne powtarzanie tego samego, w ten sam sposób, przy tak ograniczonym gameplayu to jakaś masakra
@trejn:

Mapa wielkości górniczej doliny z gothic'a tylko zadań dwa razy mniej


Jestem niemal pewny, że jest większa(od dawna G1 nie odpalałem). Za to zadań pobocznych w G1(które nie są związane z dołączeniem do któregoś obozu) jest mało

Oczywiście brak stylów walki czy różnych mechanik, skilli, masz #!$%@?ć jeden guzik przez 25 godzin


Są tamtejsze warianty zaklęć, trzy pody co różnie strzelają, chipy co dają różne zdolności(spowolnienie wrogów po perfekcyjnym uniku,