Aktywne Wpisy

Nacho_Libre +14
#sluchamzlastfm #sluchamzlastfm2 #muzyka #spotify #lastfm
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham
kwmd +177
#systemkaucyjny to są jakieś jaja, że @MKiS_GOV_PL i my Polacy będziemy zasilać portfele głównie jakichś Duńczyków, którzy są beneficjentami rzeczywistymi spółki Polski System Kaucyjny S.A... Brawo.
#systemkaucyjny #butelki #ekologia #kaucja #lidl #smieci
#systemkaucyjny #butelki #ekologia #kaucja #lidl #smieci
źródło: G2NB-ifW0AAunm6
Pobierz



Coś się popsuło dziś rano, nagle nie ma neta ani telewizji. Dzwonię na infolinię. Po wysłuchaniu kilka razy ci wcisnąć żeby się gdzies dostać, w końcu trafiłem do działu technicznego. Wita mnie komunikat, że w mojej strefie jest masowa awaria, za utrudnienia przepraszają. No niby super, bo to znaczy że wiedzą. Ale ile to będzie trwało? Bo nie wiem czy mam się do kogoś przenieść żeby pracować czy wystarczy wytrzymać chwilę i będzie dobrze.
Wybieram opcję połączenia z konsultantem. Zgłasza się jakaś laska i pyta w czym może pomóc:
- dzwonię w sprawie tej masowej awarii która jest w mojej okolicy, czy mogłaby mi pani powiedzieć jaki jest szacowany czas jej usunięcia?
- poproszę numer abonenta
- 21376969
- dziękuję
...
5 minut ciszy
...
- na kogo jest zarejestrowana usługa?
- Anon Wojtyła
- Dziękuję
...
5 minut ciszy
...
- no rzeczywiście mamy tu masową awarię, dużo ludzi zgłasza
- właśnie chciałem się spytać czy mogłaby mi pani powiedzieć ile może to jeszcze potrwać
- proszę dać mi chwilę ja tu zgłoszenie muszę napisać
...
Znowu długa cisza
...
- czy jest u pana w domu jakieś zagrożenie związane z kwarantanną albo koronawirusem?
- nie ma
- Dobrze, przyjęłam zgłoszenie, technicy będą się kontaktować w ciągu 48 godzin, na ten moment nie ma dalszej potrzeby kontaktowania się z działem technicznym.
- ale ja się chciałem tylko dowiedzieć czy wiadomo chociaż grubsza ile to może potrwać?
- PROSZĘ PANA JEST MASOWA AWARIA, NASI TECHNICY DOPIERO ZACZĘLI JĄ USUWAĆ NIE MOGĘ PANU POWIEDZIEĆ ILE TO POTRWA
- to po to rejestrowała Pani to zgłoszenie przez tyle czasu, żeby nie odpowiedzieć na moje pytanie?
- JEST MASOWA AWARIA NIE WIADOMO ILE POTRWA
- Szkoda że nie mogliśmy zacząć od tego, zaoszczędzilibyśmy oboje dużo czasu
Kurtyna
#netia #c-------------o #wtf trochę #heheszki ale trochę też nie