Aktywne Wpisy
chrzano +426
Nie spodziewałem się tak ciepłego przyjęcia mojego poprzedniego posta o 4 rocznicy w pracy. ᶘᵒᴥᵒᶅ
Z ostatniej wizyty w Monachium przytargałem kilka suwenirów — przypinki JetBrains, Kotlin i IntelliJ IDEA.
Zróbmy #rozdajo
- jeden secik (trzy piny) wśród komentujących
- jeden secik wśród plusujących
Napiszcie czy i dlaczego korzystacie (albo nie, bo to nie przymus) z narzędzi od JetBrains.
Może czegoś im brakuje czego potrzebujecie? Postaram się odnieść
Z ostatniej wizyty w Monachium przytargałem kilka suwenirów — przypinki JetBrains, Kotlin i IntelliJ IDEA.
Zróbmy #rozdajo
- jeden secik (trzy piny) wśród komentujących
- jeden secik wśród plusujących
Napiszcie czy i dlaczego korzystacie (albo nie, bo to nie przymus) z narzędzi od JetBrains.
Może czegoś im brakuje czego potrzebujecie? Postaram się odnieść
Kaneczai +1
Hej, jako iż prowadzę wypożyczalnie samochodów chciałbym rozszerzyć zakres usług i zaoferować coś typowo jako auto do ślubu. Przychodzę do Was z pytaniem, jakie auto wybralibyście?
#samochody #motoryzacja #slub
#samochody #motoryzacja #slub
Jakim autem chciałbyś jechać do ślubu?
- Ford Mustang VI gen 20.3% (143)
- Chrysler 300c 15.8% (111)
- Jaguar XF/XE 34.7% (244)
- Inne(napisz w komentarzu) 29.3% (206)
Coś się popsuło dziś rano, nagle nie ma neta ani telewizji. Dzwonię na infolinię. Po wysłuchaniu kilka razy ci wcisnąć żeby się gdzies dostać, w końcu trafiłem do działu technicznego. Wita mnie komunikat, że w mojej strefie jest masowa awaria, za utrudnienia przepraszają. No niby super, bo to znaczy że wiedzą. Ale ile to będzie trwało? Bo nie wiem czy mam się do kogoś przenieść żeby pracować czy wystarczy wytrzymać chwilę i będzie dobrze.
Wybieram opcję połączenia z konsultantem. Zgłasza się jakaś laska i pyta w czym może pomóc:
- dzwonię w sprawie tej masowej awarii która jest w mojej okolicy, czy mogłaby mi pani powiedzieć jaki jest szacowany czas jej usunięcia?
- poproszę numer abonenta
- 21376969
- dziękuję
...
5 minut ciszy
...
- na kogo jest zarejestrowana usługa?
- Anon Wojtyła
- Dziękuję
...
5 minut ciszy
...
- no rzeczywiście mamy tu masową awarię, dużo ludzi zgłasza
- właśnie chciałem się spytać czy mogłaby mi pani powiedzieć ile może to jeszcze potrwać
- proszę dać mi chwilę ja tu zgłoszenie muszę napisać
...
Znowu długa cisza
...
- czy jest u pana w domu jakieś zagrożenie związane z kwarantanną albo koronawirusem?
- nie ma
- Dobrze, przyjęłam zgłoszenie, technicy będą się kontaktować w ciągu 48 godzin, na ten moment nie ma dalszej potrzeby kontaktowania się z działem technicznym.
- ale ja się chciałem tylko dowiedzieć czy wiadomo chociaż grubsza ile to może potrwać?
- PROSZĘ PANA JEST MASOWA AWARIA, NASI TECHNICY DOPIERO ZACZĘLI JĄ USUWAĆ NIE MOGĘ PANU POWIEDZIEĆ ILE TO POTRWA
- to po to rejestrowała Pani to zgłoszenie przez tyle czasu, żeby nie odpowiedzieć na moje pytanie?
- JEST MASOWA AWARIA NIE WIADOMO ILE POTRWA
- Szkoda że nie mogliśmy zacząć od tego, zaoszczędzilibyśmy oboje dużo czasu
Kurtyna
#netia ##!$%@? #wtf trochę #heheszki ale trochę też nie
U mnie przyjęli zgłoszenie i kazali czekać na techników, ja siedzę w domu, nosa nie wychylam żeby ich nie przegapić. 3 dzień leci i nic. Dzwonię jeszcze raz, a babka mówi że to coś innego i jednak nie wyślą techników. No super, szkoda, że mnie o tym wcześniej nie poinformowała. Ogólnie netia to gówno, ale w okolicy nikt