Wpis z mikrobloga

#ccsonline

#serwis

#gwarancja

Wysłałem modem do naprawy (na moje nieszczęście CCSOnline.pl). Modem ewidentnie uszkodzony (łączy się z siecią, ale pokazuje ograniczoną łączność) - karta sim sprawdzana na kilku innych urządzeniach, modem na kilku komputerach, zawsze ten sam efekt.

Wynik serwisu? Modem działa bez zarzutu, nie stwierdzono usterek... Wysłałem modem na gwarancję na własną rękę (tym razem z pominięciem operatora, u którego mam umowę na internet mobilny), miła pani powiedziała, że moja sprawa zostanie potraktowana priorytetowo. Poprosiła o przesłanie na ich koszt urządzenia (co ciekawe, kurier przyjechał o godzinie 15, a dzwoniłem po niego o godzinie 13). Zobaczymy, co będzie dalej. Jeśli będę musiał urządzenie odesłać trzeci raz, napiszę do rzecznika praw konsumenta i zażądam wymiany sprzętu na nowy... może coś się w tej sprawie ruszy.
  • 2