Wpis z mikrobloga

@matstos: mam nadzieje że zejdzie im jeszcze kilka iteracji na testowanie tej mechaniki i nie odpalą się tak jak z rebalansem burzaków i artylerii: cyk myk i 2 miesiące później zmiany już na live xD
  • Odpowiedz
@Kecq: Idea wydaje mi się fajna, bo od dawna uważam że WG powinno przestać kurczowo trzymać się świętych statystyk i świętego balansu który i tak, zresztą, istnieje głównie teoretycznie. Im więcej darmowej i dostępnej dla każdego kustomizacji statystyk własnego pojazdu, tym więcej opcji taktycznych otwiera się przed graczami - a więc tym ciekawsze bitwy, bo wchodzi tutaj tej magiczny elemement "jakiego builda używa dany gracz". Świetnym pierwszym krokiem na tej drodze
  • Odpowiedz
@Kecq: Wpływanie na poszczególne statystyki pojazdu nie będzie aż taką rewolucją (poza zwiększeniem prędkości maksymalnej na wolnych klocach), bardziej mi się podoba możliwość wyboru między dwoma konfigami wyposażenia, pocisków i konsumabli w trakcie ładowania bitwy. Zwłaszcza na klanówkach to będzie przydatne. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
Zwłaszcza na klanówkach to będzie przydatne.


@Bioenergoterapeuta: Randomki też sporo zyskają. Chętnie pograłbym sobie takim T95 w wersji "mega hiper agresja", z turbo, zwiększonym zapasem HP i wzmocnieniem gąsienic - ale taki zestaw może być ciekawy na Himmelsdorfie, ale już nie na Malinówce. Nigdy nie wiesz na jaką mapę trafisz, więc siłą rzeczy jestem zmuszony do ciągłego używania "sensownego" zestawu modułów na tym tedeku - więc, jeśli będę mógł je wymieniać
  • Odpowiedz
@mnik1: 279e z odpowiednim konfigiem będzie jeździć 49km/h lub 50km/h z fioletowym turbo za rankedy. Do tego rebalans HE. Będzie ciekawie. Fajnie że im wyższy tier tym większa możliwość wyboru modułów. Po wprowadzeniu tych zmian nie wiem czy ruszę czymkolwiek poniżej 8 tieru na randoma. Choć właściwie już niczym takim nie grywam od dawna.
  • Odpowiedz