Wpis z mikrobloga

@pablo397: W Greedfall był taki motyw, że noszenie pewnych ubrań dawało ci możliwości dyplomatyczne wśród różnych grup. Z kolej w Kingdom Come w zależności czy nosiłeś lśniącą zbroje, piękną szatę czy byłeś #!$%@? gównem to ludzie inaczej cię traktowali (traktowali cię odpowiednio jak rycerza, dostojnika, bądź lumpa któremu każą #!$%@?ć :)).

Fajnie jakby coś takiego było w CP2077
@pablo397: W Greedfall był taki motyw, że noszenie pewnych ubrań dawało ci możliwości dyplomatyczne wśród różnych grup. Z kolej w Kingdom Come w zależności czy nosiłeś lśniącą zbroje, piękną szatę czy byłeś #!$%@? gównem to ludzie inaczej cię traktowali (traktowali cię odpowiednio jak rycerza, dostojnika, bądź lumpa któremu każą #!$%@?ć :)).

Fajnie jakby coś takiego było w CP2077


@ChochlikLucek: @Czarna_ksiazka:

W tej wersji gry, o której dewsi opowiadają rok
Kingdom Come w zależności czy nosiłeś lśniącą zbroje, piękną szatę czy byłeś #!$%@? gównem to ludzie inaczej cię traktowali (traktowali cię odpowiednio jak rycerza, dostojnika, bądź lumpa któremu każą #!$%@?ć :)).


@ChochlikLucek: Ty wiesz jaki budżet trzeba mieć, żeby zaimplementować do gry takie super zaawansowane systemy? A nie, czekaj. Kingdom Come miało raptem 35 mln $ ( ͡° ͜ʖ ͡°)