Wpis z mikrobloga

A tak w mediach pompowali budowę tej atrapy rodem z amerykańskiego westernu na rynku, a tu lud przemówił i ma w dupie taką "atrakcję" ( ͡° ͜ʖ ͡°) (punkt 11)

Pomijam oczywiście jakość tych projektów, bo wielu sensownych tu nie ma (taka np. W-Z zdecydowanie za nisko), ale no ciekawe czy w Wyborczej przeczytamy o tych wynikach (tam najbardziej cisnęli na odbudowę frontu kościoła, nie budynku, a frontu, czyli jak pamietacie moze jak westerny kręcili - zbity z dech front głównej ulicy miasteczka ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Głosujących mało, biorąc pod uwagę jak o tym trąbiono, ale i z Budżetem Obywatelskim tak jest.

#bydgoszcz
Pobierz
źródło: comment_1622974807dMRrFwWiV9g5HyBPindYWE.jpg
  • 6
@Krunhy: super, że infra rowerowa wysoko. Wyżej niż trasa WZ. Jeżeli już narzekać, że coś drogie to właśnie trasa WZ. 1,2 mld zł za 8 km drogi. 2 sasiny (140 mln) za za każdy kilometr. Za ułamek tej kwoty moglibyśmy zrobić najlepszą sieć dróg rowerowych w Polsce.
Trasa WZ w proponowanej postaci to przerost formy nad treścią. Najważniejsze, aby trasa miała po 2 pasy na całej długości. Przerośnięty węzeł na Gdańskiej jest zbędny i mieszkańcy Leśnego nie chcą, aby powstał. Zostaną odcięci od centrum 8 pasami miejskiej autostrady. Rządzący miastem nie są przychylni zachodniej pierzei. Obecny projekt jest promowany przez Macieja Bakalarczyka. Jednak jego koncepcja nie znajduje nigdzie dużego poparcia. Moim zdaniem odbudowa powinna kiedyś nastąpić, ale trudno określić
@FrasierCrane: widzisz i nawet Ty osoba dość zorientowana w sprawach miasta siejesz dezinformację, kuria wielokrotnie podkresłała że nie jest z wielu przyczyn zainteresowania odbudową światyni (która nawiasem mówiac wcale nie była tak wielka) co nie przeszkadza zabudować rynek nowoczesnym budynek z frontem wzorowanym na przedwojennym, który zamknie oś Batorego - Malczewskiego. co do argumentu o tym że rynek zmaleje przypomnę płacze malkontentów gdy stawiano Sowę że teraz ludzę wychodząc z rynku