Wpis z mikrobloga

@szkorbutny:

widzę po komentarzach, że muszę jeszcze coś wyjaśnić: Wojciech Galeński nadal pracuje jako kierowca autobusów, tylko że w innej firmie i nie zwolnili go za tę jedną obcierkę a raczej za całokształt, w tym także niektóre produkcje samochodozy.
  • Odpowiedz
@szkorbutny niestety już pracuje w innej firmie. W ogóle nie kumam fenomenu tego gościa, owszem blokowanie ulic, chodników przez wielu gości których nagrywa na filmikach to patologia ale ten gość ma wyraźnie nasrane pod kopułą i jest psycholem
  • Odpowiedz
@Lardor jeszcze gdyby zwracał uwagę (sam nie wiadomo czy sam przepisów jako kierowca nie łamie) ale mimo że nigdy nie oglądałem nałogowo jego filmów jak niektórzy tu jego wielcy fani to jakoś dziwnie się złożyło że akurat trafiałem na filmiki gdzie niejednokrotnie on się zachowywał jak większy burak niż nagrywający. Tacy youtuberzy dla wyświetleń zrobią wszystko
  • Odpowiedz
@kelso123: Osobiście sam jestem kierowcą autobusu, zdarza mi się notorycznie, że ktoś mnie zablokuję. Ale nie wyciągam od razu do chłopa kamery i nie robię mu złośliwie, że otwieram drzwi i idę. Chłop sobie sam robi problemów, w końcu ktoś mu jeszcze krzywdę wyrządzi i nie rozumiem co próbuje tym zachowaniem osiągnąć. Złego parkowania przypadków dziennie jest tysiące, i jeden chłopek z kamerą nie nauczy ludzi przepisów, od tego są
  • Odpowiedz
@Lardor dokładnie. Mogę popierać walkę ze złym parkowaniem i beznadziejnymi zachowaniami niektórych kierowców ale jego zachowania jak np w jakimś jego jednym z ostatnich filmików koleś w dostawczaku był w przestrzeni ładunkowej to ten koleś zamknął te rozsuwane drzwi i uciekał. Albo był jakiś film gdzie rozsypywał siano na samochody. Dziecinada taka.
  • Odpowiedz
@Lardor no nie. Ale jak każdy youtuber ma swoich fanów którzy są bezkrytyczni i myślą zerojedynkowo że skoro nagrywany łamie przepisy to nagrywający jest rozgrzeszany tak myślę
  • Odpowiedz