Wpis z mikrobloga

Siedzę na różnych forach i grupach transportowych. Niedługo będzie wchodził pakiet mobilności, który gwarantuje kierowcom, że jeżeli na przykład jeżdżą trzy tygodnie po Niemczech to za ten czas muszą otrzymać minimum minimalną pensję niemiecką, jeżeli po Francji to francuską niezależnie od kraju w którym de facto mają umowę itp. Logiczne i zrozumiałe.

Komu najbardziej to przeszkadza? Polskim kierowcom, którzy na umowie mają 2800 zł brutto. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Syndrom niewolnika w Polakach to skala rekordowa.

#antykapitalizm #bekaztransa #zycietruckera #praca #pracbaza #transport
  • 54
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Ignacy_Loyola:
Po 1 - żebyś nie mówił że mnie boli dupa bo więcej muszę wydać- nie muszę bo moi kierowcy jeżdżą PL - UE - PL więc mnie to dotyczyć nie będzie.

Skoro teraz polskie firmy są wybierane bo są tańsze, to jak myślisz co się stanie z popytem jeżeli nasze koszty zrównają się z firmami zachodnimi?

Dobre dla kierowców bo pójdą pracować do Niemca- gówno prawda, może 30% by się
Skoro teraz polskie firmy są wybierane bo są tańsze, to jak myślisz co się stanie z popytem jeżeli nasze koszty zrównają się z firmami zachodnimi?


@xspeditor: Niekoniecznie, bo transport musi iść. Gdyby ceny były takie same to myślisz, że niemieckie firmy dałby obsłużyć to co robią teraz + to co przewożą polskie firmy?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Ignacy_Loyola: jedynym powodem wprowadzenia przez EU pakietu mobilności była ochrona zachodnich firm transportowych przez podniesienie kosztów prowadzenia działalności firm polskich, rumuńskich, bułgarskich, etc. które są bardziej konkurencyjne ze względu na niższe koszty pracy i prowadzenia firmy, paliw, nieruchomości, środków transportu, itp. w swoich krajach.
Twój entuzjazm jest zrozumiały tu i teraz. Jeżeli jednak polskie firmy zostaną skutecznie wyparte z rynku zachodniego ty i twoi koledzy będziecie musieć nauczyć się nowego fachu.
Już pisałem, mnie firmy nie obchodzą tylko pracownicy.


@Ignacy_Loyola: Ale to jest głupota.

Janusz transy to może i raczysko ale to po prostu wystarczy przykręcić śrubę i pilnować tej branży a nie klaskać na jej całkowite zaoranie.

Zdechną polskie firmy, to wjedzie kapitał zachodni i kierowca będzie dymany jeszcze mocniej ale za to już po europejsku i zgodnie z prawem natomiast w budżecie zobaczymy gówno.
tłumaczyłem Ci jak się to odbije na pracownikach. Za trudne jest to do zrozumienia?


@xspeditor: Za trudne. Zresztą ty płacisz z kilometra to rozumiem twoje pieczenie tyłka.

Twój entuzjazm jest zrozumiały tu i teraz. Jeżeli jednak polskie firmy zostaną skutecznie wyparte z rynku zachodniego ty i twoi koledzy będziecie musieć nauczyć się nowego fachu.


@kodishu: Nie jestem kierowca tira. A po drugie wypraci zostaną tylko dziadtransy.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ignacy_Loyola: mnie nic nie piecze, ewentualnie ekonomiczni imbecyle xD
Potem to w wyborach widać

A jakoś kurcze ten dziad największy ma wykopie a problemow z obsadą nie miałem nigdy. Powiem Vi nawet więcej że nowe auto przychodzi w lipcu i w grudniu i już mam kierowców zaklepanych na to
A jakoś kurcze ten dziad największy ma wykopie a problemow z obsadą nie miałem nigdy. Powiem Vi nawet więcej że nowe auto przychodzi w lipcu i w grudniu i już mam kierowców zaklepanych na to


@xspeditor: A czytałeś mój wpis? Polacy to naród z największym syndromem niewolnika na świecie. Kompletnie mnie to nie dziwi, że nie masz problemu z obsadą. Myślisz, że taki Niemiec albo Szwed jeździłby na kilometrówce?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ignacy_Loyola: btw poczytaj sobie wpisy tak z 2 lub 3 lata to byś poznał obecny system rozliczeń.

Ból dupy to nie mam ją, tylko właśnie tacy użytkownicy wykopu o mnie - co mnie bardzo smieszy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@Ignacy_Loyola: polemika z tobą to jak gadanie z grzybem.
Obchodzą cię tylko pracownicy ale nie rozumiesz, że bez pracodawcy pracownik nie będzie miał pracy.
To tak jak byś chciał mieć jaja ale ukręcił łeb kurze i się dziwił, że nie ma już jaj.

Twoja uciecha z tego, że polskie firmy przestają być konkurencyjne w stosunku do firm zachodnich jest jest dla mnie niezrozumiała. Polska branża TSL jest największą w Europie. Mamy