Wpis z mikrobloga

No nie znajduje uzasadnienia na wywalenie dwa razy większej ilości hajsu ¯_(ツ)/


@fortySeven: ładnie wygląda i podejrzewam, że to na tyle. Silnik 1,6 w suvie to trochę śmiech na sali... w takim Q7 przynajmniej możesz sobie wziąć koni ile chcesz i nie #!$%@?ć się za każdym razem jak wyjedziesz za miasto lub na autostradę ¯\(ツ)_/¯
@trololo55: > takim Q7 przynajmniej możesz sobie wziąć koni ile chcesz

@trololo55: silniki to największa różnica właśnie, ale... Za różnicę w cenie to ja kupię hatcha który wyrucha Q7 we wszystkie fejkowe rury zanim tamto zdąży ruszyć. No i na tatowoz jedzie w zupełności wystarczająco, nie potrzebuje 5 do setki jeżdżąc z rodzinką, ale to już co kto lubi

@bigger: jakieś grosze, pod przyczepkę trzeba tu brać klekota

A
Za różnicę w cenie to ja kupię hatcha który wyrucha Q7


@fortySeven: Tak, zwłaszcza jak sobie kupisz SQ7 :) Do tego właśnie przez 90% czasu sam będziesz ruchany i będziesz się #!$%@?ć, że to gówno nie jedzie. Niestety ale przy silnikach 2L+ akcyza robi swoje, jednak moim zdaniem w takim suvie muszą być 3L i sporo NM, inaczej poza miastem to będzie mordęga i przykre zwieszenie każdego wyjazdu z rodziną, zwłaszcza
Tak, zwłaszcza jak sobie kupisz SQ7


@trololo55: za różnicę w stosunku do SQ7 to vette da radę zleasingowac :) dla mnie to co oferuje Sorento jest wystarczające - minęło mi parcie na ciśnięcie w trasie - teraz zapinam tempomat na 160 i zero stresu, więc brak mocy mnie nie męczy specjalnie ¯\_(ツ)_/¯

A jak Ci się to rozpędza


@panTralalinski: jak tatowoz xD zero emocji, ale wystarczająco żeby wyprzedzić kogo trzeba
teraz zapinam tempomat na 160 i zero stresu


@fortySeven: w niemieckim suvie przy takiej prędkości z pakietem wyciszenia siedzisz sobie jak w salonie, jak masz aktywne zawieszenie to w ogóle bajka. ciekawe jak to wygląda w KIA, oby tylko nie powiedzieli "Panie to nie BMW" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
w niemieckim suvie przy takiej prędkości z pakietem wyciszenia siedzisz sobie jak w salonie


@trololo55: jeśli chodzi o wyciszenie to myślę że tu jest spokojnie poziom X6 którym chwilę jeździłem, o ile nie trochę lepiej, w tym aspekcie mocno się postarali ale dokładniej ciężko mi ocenić, bo tam był potwór pod maską, a tu kosiarka xD w każdym razie przy 160 spokojnie z pasażerem można do siebie szeptać. Za to zawieszenia
@trololo55: G, co do wyposażenia nie wiem, bo to pożyczone było. Ale na pewno jest ciszej niż w passacie z pakietem akustycznym, tego jestem pewien xD

Swoją drogą, trochę słabo że w takim BMW 6 nie montują szyb akustycznych w podstawie, nawet nie wiedziałem
@lemansblue: A ja korzystam od dawna, bo navi dostarczane przez tomtoma omijają korki lepiej niż gmapsy, dodatkowo integracja z cyfrowymi zegarami czy headupem to ogromny plus. O ficzerach typu automatyczna zmiana pasa na autostradzie, które działają tylko z fabryczną navi, nie wspomnę. Sam używam obu zamiennie, w zależności od potrzeb
@fortySeven: Piękna furka, gratulacje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No i Android auto nie ogarnia tak szerokiego ekranu, ale to nawet w sklasie zepsuli xD


Podobno najnowsza aktualizacja usuwa ten problem (bodajże z kwietnia tego roku). Trzeba wejść w ustawienia i zaznaczyć używanie całego ekranu przez AA. Tak przynamniej jest w innych modelach Kia.