Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Śmieszą mnie studenciaki na wykopie, które tak się domagają studiowania stacjonarnego. To jak to działa? Jednocześnie mówicie "to po co studiujesz", a w drugim przypadku to chcielibyście pochlać z kolegami po zajęciach? To po co WY studiujecie? xD Dzięki temu, że są zajęcia zdalne to ogarnąłem sobie przedwcześnie praktyki w branży, bo mogłem zamiast siedzieć na wykładach to ogarniać nagrania od innych, zamiast zapierdzielać tramwajem na zajęcia, to mogłem wstawać i wysypiać się i przesiedzieć je. Studiuję informatykę, standard pewnie, jestem taki oryginalny xD Obecnie mam 4 dni w tygodniu w których mam średnio zajęcia do godziny 16-18, gdzie na ŻADNYCH z tych zajęć nie mam kolokwiów i tym podobne, tylko oddawanie instrukcji laboratoriów. Myślicie, że zajęcia stacjonarne coś zmienią w tym? Tak. Zmienią, ale progress mojego samorozwoju. Teraz jak siedzę na zdalnych, to mam masę czasu dla siebie, wykłady - no to sobie siedzę i piszę kod, dorabiam coś do projektów - commit na githuba, push, koniec wykładu. Laboratoria to ogarnięcie co ma na myśli profesorek a potem robienie po zajęciach tego. Nie mam nawet miejsca, gdzie mógłbym tak naprawdę ściągać. Jedyne co by studia stacjonarne zmieniły w moim życiu to to, że musiałbym jechać na zajęcia z własnym laptopem (XD) albo pracować na komputerkach uczelnianych na których serwer dead co drugie zajęcia, albo proces kompilacji programu przebiega w zakresie od 20 sekund do trzech minut, zależy jak się komputerkowi zachce.