Wpis z mikrobloga

Promocja Narodowego Programu Szczepień - ile i komu zapłaciła Kancelaria Premiera? Pytaliśmy o spis umów zawartych w grudniu 2020 r. i styczniu 2021 r., w ramach Narodowego Programu Szczepień, związanych z realizacją kampanii informacyjnej w zakresie:
1. kampania z wykorzystaniem mediów masowych – telewizja, radio, portale internetowe;
2. kampania z wykorzystaniem druków ulotnych dostarczonych do gospodarstw domowych;
zgodnie z informacjami zawartymi na str. 28 Narodowego Programu Szczepień.
Pełna lista, którą nam udostępniono.

Wołam:


__
Zostało już niewiele czasu! Rozlicz swój PIT i przekaż 1% podatku Watchdogowi: KRS 0000181348 www.siecobywatelska.pl/1-procent
#prawo #prawodoinformacji #niebojsiepytania #ciagniemywladzezajezyk #watchdogpolska #koronawirus
Pobierz WatchdogPolska - Promocja Narodowego Programu Szczepień - ile i komu zapłaciła Kancel...
źródło: comment_1619087543xmYPcGA7cMQDmmJ0DFvi3E.jpg
  • 61
@KondominiumKatoSocjalistyczne: Sprawa może być jeszcze ciekawsza, bo po tym jak @to_znowu_ja zwrócił nam uwagę, że widział reklamę promującą szczepienia w TVN, trafiliśmy na ten artykuł.

na przełomie grudnia i stycznia kancelaria premiera zwróciła się do czołowych nadawców telewizyjnych i radiowych o bezpłatną emisję spotów na temat szczepień. Nadawały je m.in. Telewizja Polska, TVN, Grupa RMF i Grupa Radiowa Agory. W kampanię zaangażował się też Ringier Axel Springer Polska


https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szczepienia-koronawirus-kampania-rzad-covid

Chyba dopytamy
@cecyl: My nie oceniamy, czy to dużo, czy mało. Interesujące jest teraz to, kiedy kieruje się apele o bezpłatne emisje, a kiedy się za nie płaci:

na przełomie grudnia i stycznia kancelaria premiera zwróciła się do czołowych nadawców telewizyjnych i radiowych o bezpłatną emisję spotów na temat szczepień. Nadawały je m.in. Telewizja Polska, TVN, Grupa RMF i Grupa Radiowa Agory. W kampanię zaangażował się też Ringier Axel Springer Polska


https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szczepienia-koronawirus-kampania-rzad-covid

Dopytamy
Może wykopki są w szoku, ale tak patrząc po wydatkach to skromniutka ta kampania. Jedynie część z drukami bezadresowymi fajna, ale jak na pocztę + tv to 16 baniek jest raczej niewielkim budżet. Aha... było jeszcze trochę outdooru, ale tyle co kot na płakał - może max za 1,5 bańki.