Wpis z mikrobloga

Promocja Narodowego Programu Szczepień - ile i komu zapłaciła Kancelaria Premiera? Pytaliśmy o spis umów zawartych w grudniu 2020 r. i styczniu 2021 r., w ramach Narodowego Programu Szczepień, związanych z realizacją kampanii informacyjnej w zakresie:
1. kampania z wykorzystaniem mediów masowych – telewizja, radio, portale internetowe;
2. kampania z wykorzystaniem druków ulotnych dostarczonych do gospodarstw domowych;
zgodnie z informacjami zawartymi na str. 28 Narodowego Programu Szczepień.
Pełna lista, którą nam udostępniono.

Wołam:


__
Zostało już niewiele czasu! Rozlicz swój PIT i przekaż 1% podatku Watchdogowi: KRS 0000181348 www.siecobywatelska.pl/1-procent
#prawo #prawodoinformacji #niebojsiepytania #ciagniemywladzezajezyk #watchdogpolska #koronawirus
WatchdogPolska - Promocja Narodowego Programu Szczepień - ile i komu zapłaciła Kancel...

źródło: comment_1619087543xmYPcGA7cMQDmmJ0DFvi3E.jpg

Pobierz
  • 61
  • Odpowiedz
@Walus002: akurat w tym przypadku bym sie nie czepial. Nie dostali najwiekszej kasy wcale, a akurat w pierwszej kolejnosci szczepienia skierowane do najstarszych, a wiadomo gdzie Ci najstarsi siedza i ktorego radia sluchaja.
  • Odpowiedz
bo tvn zadeklarował sie za friko z tego co pamietam


@peja_ricardo12: Mogło tak być.

na przełomie grudnia i stycznia kancelaria premiera zwróciła się do czołowych nadawców telewizyjnych i radiowych o bezpłatną emisję spotów na temat szczepień. Nadawały je m.in. Telewizja Polska, TVN, Grupa RMF i Grupa Radiowa Agory. W kampanię zaangażował się też Ringier Axel Springer Polska


https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szczepienia-koronawirus-kampania-rzad-covid
  • Odpowiedz
A Pazura ile dostał?


@MysteryMe: też jestem ciekaw @Watchdog_Polska

Miałem nadzieję, że lista uwzględni też pojedyncze, najbardziej zaangażowane jednostki promujące( ͡° ͜ʖ ͡°)


@LibertadParaTodos: Tego nie wiemy. Część wydatków jest ujęta tutaj i jest np.

Umowa z firmą PRODUCTION SERVICES POLAND Sp. z o. o. Jej zakres obejmuje produkcję 1 spotu audiowizualnego o czasie trwania 30 s., 4 spotów audiowizualnych o czasie trwania 15 s., przeprowadzenie
  • Odpowiedz
A tak może pytanie zasadnicze: po co w ogóle promować program szczepień?!
O covidzie słyszał każdy, więc o szczepionkach raczej też.
Kto zainteresowany zgłosi się sam; niewierzących w covida nie zachęci żadna reklama
  • Odpowiedz
O matulu - Polsat, Polskie Radio, TVP to jeszcze można niby jakoś bronić, ale Rydzyk i Republika to już bezwstydne dojenie kasy z budżetu.


@LollyPoop: Republiki i Rydzyka też się da wybronić. Skoro narracja w debacie publicznej jest w tej chwili taka (i to w sumie środowiska związane z Agorą I TVN same ją wypracowały), że prawica to antyszczepionkowe szury, a oświeceni i światowi Europejczycy, z kręgu GW czy TVN nie
  • Odpowiedz
@Watchdog_Polska: O co chodzi z tym wołaniem?


@komarrek: Wołamy do każdego naszego wpisu osoby, które zaplusowały jeden z tych trzech komentarzy:
https://www.wykop.pl/wpis/52723181/#comment-186938797
https://www.wykop.pl/wpis/52723181/#comment-186943241
https://www.wykop.pl/wpis/52723181/#comment-186946661
Nową listę zaciągamy przez Wołacz przy każdym wpisie od nowa, więc w każdym momencie można się dopisać (plusując) lub się wypisać (cofając plusa przy jednym z powyższych trzech komentarzy).
Jest jeszcze elitarne grono, które wołamy jako pierwsze od razu w treści wpisu, to użytkownicy Wykop plus
  • Odpowiedz