Wpis z mikrobloga

Chce sobie sprawić oculus quest 2. Czy oprócz dobrego funu nadają się również do cardio? #vr #oculus
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@egzo2: nie znam się na siłowni, ale 20 minut na expercie w Beat Sabera i człowiek zaczyna się pocić ( ͡° ͜ʖ ͡°) W związku z tym warto jeszcze zainwestować w zamiennik interfejsu twarzowego
  • Odpowiedz
@egzo2: Poza muzycznikami jak Beat Saber czy Pistol Whip jest Box VR i tam są różne treninigi typowe.
Gra nie jest nudna bo walisz pięściami nie raz bardzo szybko w rytm fajnej muzyki, są rózne uderzenia w sumie to taki Beat Saber ale jakoś w nim się bardzije męcze bo staram się wyprowadzić pięść całym ciałem a nie macham sobie dłoniami xd
Także Cardio jak najbardziej, trochę gry i pocę
  • Odpowiedz
@Niebadzlosiem @egzo2: ja od siebie polecę Synth Riders jeżeli ktoś lubi retro i synthwave. Fajnie się gra i można zrobić z tego ćwiczenia na wyższym poziomie trudności LUB dodatkowym trybie. Posiada tryb "Force", w którym jest mierzona siła uderzenia w nutkę co przekłada się na punktację ( ͡° ͜ʖ ͡°). Mało w tym trybie gram bo za szybko się męczę, a nie dam rady przez
  • Odpowiedz
@egzo2: Audio Trip ma opcje cardio
w praktyce wygląda to tak, że układ obiektów i przeszkód jest przewidywalny i nastawiony na duży zakres ruchów. (Nie trzeba się uczyc na pamięć, łatwo wbić 100%)

Minus jest taki, że układy ruchowe się powtarzają w róznych piosenkach.
I gra nie jest zbyt trudna, jestem 100 kilowym klockiem a wszedłem do pierwszej 20stki w najszybszym utworze.

Możesz kupić odpalić np, "Mandalę" na cardio full
  • Odpowiedz
@egzo2: Nie ma sensu brać z większą pamięcią dla 99% użytkowników :>.
Akcesoria warto jak najbardziej. Mowa tu o elite strap. Możesz kupić oryginał od oculusa lub kupić z aliexpressa czy allegro zamiennika, znacznie tańszego.