Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#xkom @x-kom
To prawda, że można liczyć na jakiś rabat, np. kod rabatowy, jeśli kupiliśmy produkt bezpośrednio przed obniżką po starej cenie? Różnica nie jest jakaś duża, około 50zł.
Jak #xkom do tego podchodzi?
Czy chętnie udziela rabatu po dokonaniu sprzedaży, bo wie, że możemy zwrócić produkt i zakupić go po nowej (niższej) cenie?
Kontaktowałem się z supportem i powiedzieli, żeby sprawdzać maila.
Czy faktycznie wyślą mi jakiś kod rabatowy, czy po prostu napisali tak na odczepnego?
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@majk3l: Dostałem taką informację na czacie

"musimy to zweryfikować z Opiekunem produkty, jednak zwykle wystawiamy takie korekty, prosimy zatem oczekiwać na e-mail z informacją"

Mam nadzieję, że zdają sobie sprawę, że mogę zwrócić produkt a oni będą musieli mi go wysłać ponownie.