Wpis z mikrobloga

@BLAXER: źle nie jest, nawet przyjemny głos, szata graficzna tez ok(choć jestem fanem bardziej takiego clean designu a nie nawalone wszystkiego - ale to kwestia gustu) to nie masz wrażenia, ze tego typu materiałów juz jest przesyt w internecie?
  • Odpowiedz
@the_dot: Są znaki, które są uniwersalne (przedmioty domowego użytku, popularne ikony itd.) i nie powinniśmy ich utożsamiać wyłącznie z popularną marką je wykorzystującą. Kciuka w górę nie "wymyślił" i nie przywłaszczył Facebook, dlatego jak ja zrobię materiał, w którym chcę przekazać, że jest okej, to mogę użyć kciuka w górę. I to nie będzie "kopiowanie Facebooka" :)
  • Odpowiedz
@kubarg: Kontent ciekawostkowo/faktowy był, jest i będzie gorącym tematem, nie uważam też go za odgrzewany kotlet bo jednak tego typu informacje/nowinki są oglądane. Moim założeniem było stworzyć nowy styl, którego na PL YT nie ma - nie ukrywam, że inspiruje się zagranicznym.
  • Odpowiedz
@SVCXZ: oczywiście, żarówka to uniwersalny symbol (powiedz to Nikoli Tesli!), ale w momencie gdy ktoś wykorzystuje: ten sam symbol, w podobnej stylistyce, na podobnym kolorystycznie tle, na awatarze kanału na YouTube o contencie bliźniaczym do jego odpowiedników mających blisko 40 mln (wersja międzynarodowa) i blisko 2 mln (wersja polska) subskrypcji, a sama nazwa kanału nawiązuje do 5-Minutowych Sztuczek (również z żarówką w awatarze!) - tu nie ma przypadku, więc może
  • Odpowiedz
@BLAXER: dwa tysiące dziesiątym, a nie dwutysięcznym dziesiątym boże

Hotel zagłady xD nikt go tak nie nazywa poza pseudodziennikarzami z o2 czy innego wp, żadne poważne zagraniczne by się pod tym nie podpisały
  • Odpowiedz