Wpis z mikrobloga

@Kosmox30: w całej grze te opcje dialogowe to jedne zwykle kłamstwo dodające jedną linijkę dialogu, co nie wybierzesz to i tak wszystko sprowadzę się do tego samego. W porównaniu do W3 to nawet w tym zaliczyli spory downgrade
  • Odpowiedz
@Skonek248: najlepiej, jak są te słynne wybory związane z wybraną początkową ścieżką, V może wtedy rzucić w pojedynczej kwestii jakiś pomysł związany z wiedzą którą posiada przez pochodzenie postaci, a rozmawiający ZAWSZE odpowiada "noo racja, ale i tak zrobimy po mojemu" xD i rozmowa dalej leci tak samo dla każdego
  • Odpowiedz
Czy powstała kiedyś gra, która oferowała bardziej rozbudowane gałęzie dialogów i możliwości odgrywania twojej postaci niż Cyberpunk2137?


@Kosmox30: z action-RPG tylko fallout new vegas.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 14
@Kosmox30: Widać, że wzorowali się na dziełach od Telltale Games ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tam drzewka dialogowe i konsekwencje wyborów były jeszcze bardziej rozbudowane
  • Odpowiedz
mnie bardziej zastanawia na #!$%@? wyświetla się JEDNA linia dialogowa do kliknięcia, bo też są takie momenty XD


@Wormditt: Prawdopodobnie tam miał być wybór, ale usunęli, bo się nie wyrobili.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Skonek248:

@Kosmox30: w całej grze te opcje dialogowe to jedne zwykle kłamstwo dodające jedną linijkę dialogu, co nie wybierzesz to i tak wszystko sprowadzę się do tego samego. W porównaniu do W3 to nawet w tym zaliczyli spory downgrade

@Skonek248: ale Wiedźminie 3, było to samo po prawdzie w 95% gry. Co nie wybierzesz większość misji kończy się tak samo. Za drugim przejściem gry gdy kombinujesz
  • Odpowiedz
@Kosmox30 W tej grze równie dobrze mogłoby nie być wyborów dialogowych jak w typowych grach akcji. One jedyne co robią to dodają jakąś mikroskopijną szczyptę "klimatu", twoja postać jedynie powie coś tak, a nie inaczej.
  • Odpowiedz