Wpis z mikrobloga

Dzisiaj temat taksówek.

Wydaje się błahy, ale znowu - ja osobiście i trochę osób po forach odczuwają jego brak. Te kilka misji, gdzie jedziemy jako pasażer pozwalają wczuć się w klimat, zwłaszcza, jeśli pada oskryptowany deszcz i krople spływają po szybie.

Z chęcią bym korzystał z takiej formy szybkiego transportu między misjami, miło by było jakby dorzucili parę dialogów z AI delamaina na jakieś pierdołowate tematy, możliwość korzystania z telefonu w tym czasie itp. Przede wszystkim jednak pozwala to budować klimat miasta, obserwować przez szybę mijanych ludzi i ich zajęcia.

Teraz pytanie - co stoi na przeszkodzie, żeby w grze móc korzystać z taksówek? W końcu są one obecne jako obiekty, oteksturowane, gotowe do akcji. Również system automatycznego poruszania się pojazdu po drodze do cele jest również zaimplementowany. Odpowiadam: dużo. Bardzo dużo.

Wszystkie przejazdy dostępne w grze są na z góry ustalonej trasie z wyłączonym ruchem na naszym pasie na czas naszego przejazdu. Jeśli przypadkiem jakiś skrypt się zbuguje i na drodze przejazdu pojawi się zbłąkany przechodzień albo samochód to w żaden sposób nasz kierowca nie reaguje na to. Albo przez niego przejeżdża jakby był duchem, albo potrąca/taranuje i jedzie jak gdyby nigdy nic.

Żeby nasza taksówka mogła nas doprowadzić do celu musiałaby jakoś sobie radzić z przeszkodami. Co gdy przed nami stworzy się korek? Co gdy wcześniej zatarasujemy drogę przejazdu samochodem? Nie wiadomo. Gra musiałaby czyścić z góry całą trasę na czas przejazdu z przeszkód.

Co ze światłami i ruchem ulicznym? Teoretycznie NPC w pojazdach zatrzymują się na czerwonym i czekają na zielone. W praktyce wiele razy widziałem jak przejeżdżali na czerwonym czy zatrzymywali się na zielonym i stali w nieskończoność (znaczy aż odwróciliśmy głowę kilka razy i gra zresetowała samochody za naszymi plecami).

Co z prędkością poruszania? Ta w większości jest stała i dosyć niska. Czasami samochody przyspieszają ale odblokowując ukryte pościgi policyjne możemy zobaczyć jak policjanci mają wielkie problemy z opanowaniem radiowozów i wpadają ciągle na jakieś przeszkody.

Zarówno w trailerze jak i na screenach widzieliśmy ekipę 3 'cyborgów' i hinduskiego taksówkarza prowadzącego taksówkę 'combat cab'. Nie ma nic takiego w grze i nie można tego zwalać na 'work in progress' i zawartość typowo promocyjną, bo screen nadal znajduję się na oficjalnej stronie gry w kategorii 'screenshot' co sugeruje zawartość gry.

Kolejny raz szkoda, że nie uwzględniono tak ciekawej i budującej immersję świata mechaniki, bo oszukując grę i markując za pomocą modów przejazd jako pasażer pojazdu możemy zobaczyć jak przyjemne i klimatyczne to doznanie, miła odskocznia od ciągłej walki z gangusami.

#cyberpunk2077
pablo397 - Dzisiaj temat taksówek.

Wydaje się błahy, ale znowu - ja osobiście i tr...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pablo397: No właśnie ten screen z tego zwiastuna robił robotę. Bardzo szkoda że nie ma tego typu zadania ani nawet takich postaci. Ech ten z-----y marketing. Ten zwiastun rozpalał nadzieję (tak wiem ze to cho było)
  • Odpowiedz
@Czarna_ksiazka Z tego trailera nie ma praktycznie 90% scen. Jedyna scenka, która była to wypalanie europejskiej rady kosmicznej, gdzie na trailerze na e3 2018 była to Arasaka. Zresztą w grze zostało to pokazane w jakiejś c------j jakości w prologu corpo. Ten cały trailer z 2018r. wygląda jakby prezentował zupełnie inny storyline.
E.....y - @Czarna_ksiazka Z tego trailera nie ma praktycznie 90% scen. Jedyna scenka,...
  • Odpowiedz
@pablo397: @Czarna_ksiazka: @Lazarus2077: @pan_warell: Tutaj kolejne info, o wyciętej zawartości. W grze miała być cyberkatana, która potrafiła odbijać pociski broni, a finalnie jej nie ma. Quaz tutaj wspomina jeszcze, że po rozwiązaniu questa w all foods, można było spotkać korpogościa ze świacącymi oczami jak G-man z hl (domyślam się, że chodzi o Mr. Blue Eyes). Postać ta miała być ważna dla fabuły. Czyli po
E.....y - @pablo397: @Czarnaksiazka: @Lazarus2077: @panwarell: Tutaj kolejne info, o ...
  • Odpowiedz
@pablo397:

Jeśli przypadkiem jakiś skrypt się zbuguje i na drodze przejazdu pojawi się zbłąkany przechodzień albo samochód to w żaden sposób nasz kierowca nie reaguje na to. Albo przez niego przejeżdża jakby był duchem, albo potrąca/taranuje i jedzie jak gdyby nigdy nic.


Przypomina mi to sytuację, w której w queście z Riverem czasami rozjeżdza on przechodniów lub uderza w inne auta, co jest tym bardziej komiczne, bo River jest przedstawiony
normalny08 - @pablo397: 
 Jeśli przypadkiem jakiś skrypt się zbuguje i na drodze prze...
  • Odpowiedz
Czyli po tym wnioskuje, że naprawdę postanowili przebudować większość fabuły gry pod Keanu


@EnJoyyy: na pewno jakieś zmiany przeprowadzali na ostatnią chwilę. Na przykład gdzie występuje ten pan - mr Goldhand?
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1281228257459757057/photo/1

4 miesiące do premiery a oni reklamują grę za pomocą postaci, której nie ma w grze? Jeśli to postać mająca się pojawić w DLC to mimo wszystko lepiej było wziąć kogokolwiek, kto pojawia się w premierowej wersji gry - ot, choćby któregokolwiek z fixerów, każdy wygląda reprezenatywnie do reklamowania gry
pablo397 - > Czyli po tym wnioskuje, że naprawdę postanowili przebudować większość fa...

źródło: comment_1616705564xdGon2WqNZd2EFfzb1T1AT.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@pablo397: Wadą CDPR jest false advertising. Często na swoich stronach dają screeny postaci albo scen, których nie ma w grze. Może to wprowadzić w błąd potencjalnego nabywcę gry. Gdy się poogląda te screeny to ma się ochotę zobaczyć jak to wygląda w grze, a tu taki c--j, bo tego tam nie ma. Przykład - Wiedźmin 3 i scena z Emhyrem. Na trailerze siedzi on majestatyczne na tronie, w finalnej wersji
E.....y - @pablo397: Wadą CDPR jest false advertising. Często na swoich stronach dają...

źródło: comment_1616706290RpLinWBncJqcEbwJEJuXnk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@EnJoyyy: a kim jest ten Pan? To nie jest jakiś concept trailer sprzed dwóch lat ale jeden z finalnych trailerów wydany 1 miesiąc przed drugim terminem premiery - jeszcze w samym trailerze jest data listopadowa. Tytułowany jest jako 'Official Story Teaser Trailer'

Ktoś wie co to za story przedstawia ten trailer, z kim rozmawia V? Bo chyba w jakimś prologu mi to uciekło, na necie też widziałem, że ludzie o
pablo397 - @EnJoyyy: a kim jest ten Pan? To nie jest jakiś concept trailer sprzed dwó...
  • Odpowiedz
Wadą CDPR jest false advertising. Często na swoich stronach dają screeny postaci albo scen, których nie ma w grze


@EnJoyyy: trochę nie trafione porównanie, bo ostatecznie scena konfrontacji żeralta z emhyrem jest obecna w grze, tyle tylko, że na o wiele mniejsza skalę.

Scen z trailerów do cymbergaja w grze nie ma w ogóle ( ͡° ͜ʖ ͡°) A nie wierze, że scenarzysta nadzorujący produkcję trailerów
  • Odpowiedz
@pablo397: Na tym trailerze co podlinkowałeś w 10. sekundzie budynek podobny ciut do tego "kasyna", które jest w grze ogrodzone murem (ukryte), a do którego przy pomocy jakichś modów któryś z YouTuberów "doleciał".
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@pablo397: mi się w ogóle niesamowicie podobały w tej grze momenty, gdy jechaliśmy jako pasażer i prowadziliśmy rozmowę. Powrót do mieszkania z Jackiem albo na miejsce śledztwa z Riverem to były niesamowite, a jednocześnie zwykle momenty.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@plasq: dokładnie. Dlatego jestem tak zawiedziony brakiem możliwości przejazdu taksówka przez miasto. W nocy, w deszczu, słuchając radia i oglądając neony za oknem na pewno stworzyłoby to miła odskocznię od zwykłych zadań...
  • Odpowiedz