@Fix: @Pociongowy: konduktor pewnie wcisnął hamulec awaryjny jak zobaczył że ktoś mu się przez przejazd p-----------ł a bezwładność pociągu była za duża i nie zdążył zatrzymać się przed przejazdem
@Qrka: pewnie alarm maszyniście się zapalił jak tylko system wykrył uszkodzenie rogatki. Nawet jeśli nie ma szans wychamować przed przejazdem, to przynajmniej zwalniając wcześniej da te sekundy aby ktoś mógł się ulotnić z torowiska.
@Dejwi996 @maniok @Qrka XDDDDDD no tak bo konduktorzy prowadzą pociągi. Na pewno nie widząc niczego co znajduje się przed pociągiem i mając bardzo ograniczone pole widoczności to właśnie konduktor zaciągnął hamulec awaryjny xD j--------e pojęcie na poziomie nawet nie przedszkola ( ͡°͜ʖ͡°)
@sidhellfire: raczej tutaj była tylko i wyłącznie kwestia uważnej obserwacji maszynisty. System powiadamiający o tym czy urządzenia przejazdowe są sprawne jest w odległości ponad kilometra od przejazdu (ToP) więc mijając go pewnie miał wszystko sprawne ale po zauważeniu czegoś takiego trzeba było zareagować.
@sidhellfire: ale babola ortograficznego zrobiłem. Nie mogę edytować już. W każdym razie nie zdziwiłbym się, gdyby hamulec załączał się automatycznie w takich sytuacjach.
@Pociongowy: xDDDDDDDDDDD NAPISAŁEŚ PONIŻEJ ZAMIAST POWYŻEJ - J--------E POJĘCIE O JĘZYKU POLSKIM NA POZIOMIE NAWET NIE PRZEDSZKOLNYM !!!!!!1111oneone ( ͡°͜ʖ͡°)
@Pociongowy: chcesz powiedzieć, że jeśli stan techniczny rogatek jest poprawny na kilometr przed, to informacja o nim nie jest już w ogóle aktualizowana? No coś nie chce mi się wierzyć w tak z-----y system.
@Qrka: xD c---a się znasz i sie wypowiadasz, a zwracanie uwagi na siłę bo chciałeś zabłysnąć nie wyszło xDddddd
@sidhellfire: no niestety. Mijając Tarczę Ostrzegawczą Przejazdową, na której masz wyświetlony stan urządzeń przejazdowych sprawne/niesprawne więcej żadnych wskazań nie widzisz. Polegasz na nich oraz na swojej obserwacji drogi przebiegu. Czasem zdarzy się, że monitoring na przejeździe ogarnie o co chodzi i dyżurny dostanie info o zdarzeniu przekazując je nam
@Fix: ogólnie to takiemu c-----i to bym ryj na sprzęgu tej lokomotywy osobiście r------ł... Dzbany p--------e.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czytanie ze zrozumieniem też do ogarnięcia
@sidhellfire: no niestety. Mijając Tarczę Ostrzegawczą Przejazdową, na której masz wyświetlony stan urządzeń przejazdowych sprawne/niesprawne więcej żadnych wskazań nie widzisz. Polegasz na nich oraz na swojej obserwacji drogi przebiegu. Czasem zdarzy się, że monitoring na przejeździe ogarnie o co chodzi i dyżurny dostanie info o zdarzeniu przekazując je nam