Wpis z mikrobloga

Na bitcoinie zyskałem w przeciągu ostatniego roku

• 1000% 24.5% (34)
  • 500% 14.4% (20)
  • 200% 5.8% (8)
  • 100% 13.7% (19)
  • jestem na zero 10.8% (15)
  • nie zyskałem, straciłem 30.9% (43)

Oddanych głosów: 139

• 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@elon_w_zbozu: a wypłacacie te zyski (urealniacie je) czy mielicie wirtualnie na innych krypto?

pytam w kontekście wypłacalności przy zamianie na realny pieniądz... - mając na uwadze kupowanie krypto za stworzone z powietrza tethery (o czym jest trochę artykułów) i upadające giełdy

przyznam, że nie znam się na całej logistyce krypto i nie wiem od kogo fizycznie przychodzi przelew, chcąc zamienić krypto na normalne pieniądze... - ale czy tą $ wypłacacie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Gippo86: Bitcoin to jest realny pieniądz, w przeciwieństwie do fiatów. Po co mam wychodzić do czegoś co traci ok 15% siły nabywczej w ciągu roku? Jeśli coś potrzebuje to kupuje, ale keszować nie ma sensu
  • Odpowiedz
@CarlGustavJung: realny pieniądz to wszystko to, czym zapłacę w dowolnym miejscu - czy to gotówka czy w coraz większym procencie - karty. Ciężko mi znaleźć u mnie w mieście miejsce, gdzie zapłacę za kawę czy zakupy - krypto.
Podobnie kupując auto np. też krypto nie zapłacę - więc to nie jest realny pieniądz, tylko sztuczny twór o umówionej i akceptowanej przez garstkę ludzi wartości. Pieniądz to forma płatnicza akceptowana wszędzie....
  • Odpowiedz
@Gippo86: złotem też nie płacisz. Płacenie za bułki Bitconem to jak wsiadanie do Concorde'a by polecieć na zakupy do warzywniaka za rogiem. Nikt nie potrzebuje tak wysokiego stopnia bezpieczeństwa przy płaceniu za czosnek i cebule, to troche tak jakbyś wybudował i otwierał własną filie banku obok sklepu specjalnie po to by wybrać z niej pieniądze i użyć w sklepie. Pomijam już fakt że jest Lightning Network który umożliwia szybkie i