Wpis z mikrobloga

  • 0
Miał ktoś może sytuację, że uber pobrał dwukrotnie opłatę za przejazd (nie zablokował, tylko trwałe pobrał) I próbował coś wywalczyć z supportem? Cala sytuacja: jakos 3 tygodnie temu wracalem z lotniska w Krakowie do mieszania (też krakow), koszt poczatkowy wynosił 43,34zl, jednak przez to, że kierowca krążył po lotnisku i nie mógł znaleźć miejsca żeby się zatrzymać doliczyło 0,47zl. Przy rezerwowaniu przejazdu zablokowało klasycznie na karcie nr 1 kwote 43,34zl. Przy zakończeniu dostalem informację, że na mojej karcie nie ma wystarczających środków do zapłacenia za przejazd (pozostało na niej 40zl a chcieli pobrać 43,81zl, nie rozumiem dlaczego do już zablokowanej kwoty nie pobiorą tylko tej różnicy za oczekiwanie, ale ok, tylko zablokowana, więc zostanie zwrócona) zaplacilem więc karta nr 2 (również podpieta pod ubera) co ciekawe pobrana kwota wyniosla dokładnie 43,34zl (czyli tyle ile pierwotnie zablokowane na karcie nr 1) Skontaktowałem się z supportem, że pobrało mi dwukrotnie kwotę za przejazd. Dostalem informację, że jest to jedynie blokada autoryzacyjna i w ciągu 5dni zostanie zdjeta. Po 1 dniu status płatności na karcie nr 1 zmienil się już z blokady tymczasowej na trwałe pobranie środków. Po ponownym kontakcie z supportem Pani uparcie twierdzi, że to tymczasowa blokada i zostanie zdjęta. Po tygodniu jak można się spodziewać nic nie zostalo zdjęte, obydwa obciążenia pozostaja. Na moje kolejne wiadomości nikt nie raczy już odpowiedzieć ani w żaden sposób się ustosunkowac. Kwota 43zl nie jest jakas zabójcza i same pieniądze bardzo mnie nie bolą (chociaz to dwie małe margarity), bardziej chodzi tu o to, jakie ta firma ma podejście do długoletniego (bo już ponad 3 lata, a tego uber eats) klienta. Za to jak bardzo mają mnie w dupie chce to jak najbardziej drążyć. Stąd pytanie co jeszcze zrobic? Zgłosić się do UOKIK? Ważne, żeby chociaz przyznali się na błędu. Dodatkowo na pewno nie jestem jedyny, którego oszukali. Tyle tylko, że w moim przypadku już więcej z tej aplikacji nie skorzystam. #uber #oszukujo
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach