Wpis z mikrobloga

Myślę, że mało kto po studiach by to obecnie zrobił.


@vivianka: chyba po KULu.

zastanawia mnie jedno, w punkcie 3 tam jest znak mnożenia pomiędzy ctg i log. ?


@Pan_Mysz: raczej musi, bo inaczej to zadanie nie ma sensu. Zresztą nawet z mnożeniem jest nieco naciągane.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vivianka: to tak na szybko w głowie to pierwsze:
n = -2
a = 1,5
b - nie pamiętam jak to się liczyło i nie bardzo rozumiem co tam jest napisane
c =
  • Odpowiedz
@vivianka: w zasadzie to poziom chyba zbliżony do teraźniejszego - te zadania nie wymagają twórczego myślenia, a jedynie algorytmów, których (w tamtym czasie) uczniowie zapewne byli uczeni, a to że uczono bardziej skomplikowanych rzeczy to inna sprawa
  • Odpowiedz
@vivianka: nie do końca rozumiem o co chodzi w 3, co to znaczy w tym kontekście "wartości rzeczywistej funkcji"? i dobrze widzę że F(x) to iloczyn tego cotangensa i logarytmu?
  • Odpowiedz