Wpis z mikrobloga

mam 4 biegowy bez tipa ale jest możliwość blokowania do 2 lub 3 biegu i przerzucania w trakcie jazdy, ja to z dwa razy użyłem. Łapa leci blisko fugi.


@jerzalke: bardziej chodzi o to że ciąganie ciężkich przyczep a właściwie rozpędzanie się z nimi jest problematyczne ze względu na długie przełożenia - tu w grę wchodzą ciężary powyżej 1.5t ;)
  • Odpowiedz
@jerzalke: panie idz pan fchuj. Lata temu probowalem sprzedac auto bez klimy. Oczywiście bylo w opisie. Ludzie przyjezdzali, ogladali, a potem marudzili, ze bez klimy i odjezdzali (°°
  • Odpowiedz
  • 2
@ayyy_lmao @Redangi niektórym podoba się manual i jak mówią po przesiadce na automat "zabiera się przyjemność z jazdy i jeździ się jak melexem" trudno się dziwić bo tak rzeczywiście jest jednak nie każdy lubił już od początku nauki jazdy machać drążkiem i nie dziwne że niektórzy nie wyobrażają sobie powrotu do manuala z automatu.
  • Odpowiedz
@Cebulaa1: @jerzalke: Tylko zapominacie, że nowe automaty są fajne, a stare już trochę mniej. I mówię to jako posiadacz dsg.
Auta 10< letniego był nie kupił w automacie, ale nowego to sobie nie wyobrażam w manualu. Oczywiście szybkim automacie, a nie jakimś gównie ala hydrokinetyk mazdy xD
  • Odpowiedz
@pp53: Jak to? Przecież w automacie jak puścisz hamulec to auto się lekko zaczyna toczyć wiec delikatne przesuwanie nie jest problemem. Przynajmniej u mnie tak jest a mam Puga 508 II z EAT8. W automacie jedyne co mnie denerwuje to opóźnienie przy ruszaniu spowodowane przez unijne regulacje dot. emisji. I nieważne czy to moje auto czy Q8 kumpla za 400k. Lag znika na trybie sport wiadomo ale i tak słabe.
  • Odpowiedz
@pp53: z racji że jestem dość cierpliwy i wyrozumiały zapraszam Cię na kurs i porównanie różnic które przedstawiłeś, bo bez urazy ale prostoliniowo patrząc według mnie to kretyńskie podejście.
  • Odpowiedz
@jerzalke: @alvaro1989: jeździłem automatami z przebiegiem do ~50kkm i kilkoma z przebiegiem do 10kkm, DSG i bezstopniowym montowanym w nowych astrach, auta po 150-200KM. Mój test polegał na przejechaniu kilku metrów w ciasnych warunkach, żaden automat nie pozwolił mi wykonać tej operacji na tyle płynnie i bezpiecznie co manuale (może to kwestia wyczucia, autmatami w życiu zrobiłem może z 5kkm, a w manualach straciłem rachubę, więc nie powinna
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@jerzalke: myślę, że cała niechęć do automatycznych skrzyń wynika z ewentualnej drogiej naprawy i większego ryzyka przy zakupie dla osób, które wcześniej takich skrzyń nie uzytkowaly. W przypadku aut tanich i bardzo tanich ma to swoje uzasadnienie. Przy droższych autach automat do miasta to niewątpliwą zaleta
  • Odpowiedz
@pp53: Ok sensowne wytłumaczenie. Natomiast zależy to od typu skrzyni. Hydrokinetyk którego mam zachowuje się inaczej niż Dsg które w korkach i przy wolnych manewrach rzeczywiście jest mniej precyzyjne. Natomiast takie DSG moje EAT8 zjada szybkością zmiany biegów przy sportowej jeździe. Coś za coś. Coś do kosztu utrzymania to cóż, również zależy. Jeśli mowa o DSG 7 na suchych sprzeglach to jest to konstrukcja wrażliwa a sprzęgła się lubią kończyć
  • Odpowiedz
@Cebulaa1:

To po co pisze do ogłoszenia z automatem skoro jemu nie pasuje ?

To taki sposób, że on niby nie potrzebuje takiego z automatem ale od bidy niechętnie weźmie tylko, że taniej.
  • Odpowiedz
@jerzalke: do mnie zadzwonił jakiś dziad, i zaczął na mnie AGRESYWNIE najeżdżać po chwili rozmowy, że on nienawidzi gazu xD auto ma LPG i jest to wyraźnie zaznaczone. Po c--j oni w ogóle się odzywają?
  • Odpowiedz