Wpis z mikrobloga

@push3k-pro: Faktycznie, nie doczytałem. Build pojawia się z reguły w przeciągu godziny, ale czasami trzeba czekać dłużej, to normalne. Poczekaj do rana, jeżeli nie wskoczy to dopiero zacznij działać. Jeżeli XCode przepuścił i wgrał Ci aplikację, to raczej wszystko zrobiłeś dobrze.
  • Odpowiedz
@push3k-pro: zgadza się, standardowo kilka minut. Jeśli czekasz więcej, to coś musi być nie tak - wgraj po prostu jeszcze raz, zdarzyło mi się kilka razy że build zniknął i nie pojawił się na liście.
  • Odpowiedz
@push3k-pro: sprawdź czy ikona apki ma poprawny format i rozdzielczość oraz czy nie pominąłeś czegoś w info.plist (np. nazwy asseta z ikoną do iTunes albo opisów dotyczących wykorzystania lokalizacji/aparatu). Możesz też użyć Application Loadera.
  • Odpowiedz
@push3k-pro:

Co do tego ma iTunes?


Uploadujesz apkę do iTunes Connect, nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Domyślnie (jeśli nie zmieniłeś tego ustawienia) ikonka dla apki, którą widzisz w sklepie jest "wyciągana" z builda, powinna być w formacie PNG, 1024x1024. Nie wiem czego używałeś do stworzenia assetów z ikonką, ale jeśli robiłeś to ręcznie, to mogłeś się gdzieś pomylić. Spróbuj przeprocesować ikonkę jeszcze raz
  • Odpowiedz
@cimlik:

Uploadujesz apkę do iTunes Connect, nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie. Do App Store.

Domyślnie (jeśli nie zmieniłeś tego ustawienia) ikonka dla apki, którą widzisz w sklepie jest "wyciągana" z builda, powinna być w formacie PNG, 1024x1024. Nie wiem czego używałeś do stworzenia assetów z ikonką, ale jeśli robiłeś to ręcznie, to mogłeś się gdzieś pomylić. Spróbuj przeprocesować ikonkę jeszcze
  • Odpowiedz
@push3k-pro:

Uploadujesz apkę do iTunes Connect, nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


iTunes Connect i App Store Connect to identyczna konsola. O ile się nie mylę, nie ma znaczenia z którego
  • Odpowiedz