Aktywne Wpisy
Dietetyq +32
#p0lka #logikarozowychpaskow #blackpill #przegryw
Uwaga - łamiąca wiadomość - poniższe wideo mimo iż ciekawe ze względu socjologiczno - psychologiczno - społecznych grozi absolutnym raczyskiem z przerzutami - oglądasz na własną odpowiedzialność.
Autorka tego "utworu" jest Pani Fagata influencerka, youtuberka idolka młodych dziewczyn w wieku 13-16 lat (ponad 1,5kk widzów na instagramie) sama mająca 23 lata.
Teledysk inspirowany mocno Zachodem, panna prezentuje się w roli kobiety dominującej, agresywnej, pewnej siebie, hiperseksualnej.
Sztuczny tyłek
Uwaga - łamiąca wiadomość - poniższe wideo mimo iż ciekawe ze względu socjologiczno - psychologiczno - społecznych grozi absolutnym raczyskiem z przerzutami - oglądasz na własną odpowiedzialność.
Autorka tego "utworu" jest Pani Fagata influencerka, youtuberka idolka młodych dziewczyn w wieku 13-16 lat (ponad 1,5kk widzów na instagramie) sama mająca 23 lata.
Teledysk inspirowany mocno Zachodem, panna prezentuje się w roli kobiety dominującej, agresywnej, pewnej siebie, hiperseksualnej.
Sztuczny tyłek
PonuryBatyskaf +187
#commodore #c64 #retrogaming #retrocomputing #fpga
@xandra: Gówniany procesor, #!$%@? nośnik wymiany danych -> stacja kaset działająca jak ślimak ze względu na kompatybilność z vic-20. Kiepski układ graficzny. Nawet układ klawiatury był #!$%@? w commodore 64, #!$%@? sterowanie w kontrolerach jak i same kontrolery, upośledzone gry bo jak były jakieś bardziej skomplikowane to nie mieściły się w ramie i trzeba było je doczytywać po kilka minut potem.
Z commodore zaczyna się robić
Na tamte czasy wcale nie był zły.
masz na myśli magnetofon raczej, wiele gier miało własne tape turboloadery, a niemal każdy kartridż oferował turbo domyślnie, z turbo do stacji dysków było trochę gorzej, ale Final II/III czy Action nie były aż tak drogie. A słyszałeś o tapecartach?
Looool? VIC II ustępuje chyba jedynie układom z Amstrada i MSX jeśli
@xandra: no super. Jak to się ma, że w domyślnej formie kaseciak był #!$%@??
@xandra: Dildosy z jednym przyciskiem, podczas gdy standardem w kosnolach od wielu lat było
@Kryspin013: To były początki lat 80tych, czego się spodziewałeś?
Sega / Nintendo to już połowa lat 80, natomiast wiele gier amigowych miał sterowanie także myszą i klawiaturą dodatkowo, więc jeden przycisk nie był problemem. Amiga obsługuje też pady z
@xandra: W zasadzie to wyglądały. Wystarczy sobie przyrównac głupie giana sister do super mario bros.
Nom, dwa przyciski a i tak standaredm było pisanie gier pod dildosa z jednym przyciskiem.
@xandra: Ale sporo z tych gier, które wymieniłaś wyszło zarówno na pc jak i inne platformy.
Kto nie miał dostępu do kartriży to nie miał, zresztą przeważnie i tak ludzie grali z kaset, wręcz z ripowanych / freezowanych wersji dyskowych. Poza tym, jakby na konsole piratów nie było
@xandra: raczej chodzi mi o skale, w polszy praktycznie po za piratami oryginały nie istniały i dobrze o tym wiesz. A w UK to był równie duży problem.
@xandra: W jaki sposób? Bo na głupiego SNES-a oryginalny doom wyszedł, a na amigę 500 tyle
@Kryspin013: Miałam sporo gierek w pudłach, ciekawe...
@Kryspin013: Mówisz o tym Wolfentainie bez podłóg i sufitów/nieba? Widzisz, a na A500, która jest duuuużo wolniejsza niebo jest. Snes miało premierę pod koniec 1990
@xandra: To nieprawda.
@xandra: Ma 2 tryby graficzne, to nie jest "tyle" :)
@xandra: No to chyba ślepych tylko :)
@xandra: To fajnie ale to dowód anegdotyczny.
@xandra: ignorancie, snes miał normalną wersję dooma. Amiga nie.
@xandra: Tu już niezłego fikoła robisz. I jesteś w stanie znaleźć od cholery przykładów na różne platformy. Przede wszystkim konsole mocno korzystały z dobrodziejstw możliwość rozbudownia sprzętu przez
@czarnobiaua: Prawda, na raz można uzyskać max 16 z palety 256, chyba, że właśnie w tym dziwnym trybie.
Nie, tyle przewidzieli konstruktorzy, demoscenowcy zrobili coś, o czym tym pierwszym się nie śniło i wykorzystując różne sztuczki ze sprajtami osiągnęli nawet 320x200 w 16 kolorach, a czasem nawet poza ramką. I to wyłącznie programowowo.
Film
Poza tym na PC gry były często tylko w 16 kolorach, Amiga OCS ma 32, a taki Shadow of the Beast wykorzystuje 128 dzięki różnym sztuczkom z ekranami.
@xandra: Wypuszczony ile lat po premierze i przez kogo?
@xandra: Wszystkie części Might and Magic? Ale #!$%@?ć to, co to ma do rzeczy w ogóle? Rzuciłaś argument o innowacyjności to dałem ci przykład innowacji. Klepanie gier w jednym gatunku to nie jest innowacja.
@xandra: Nie, jak
@Kryspin013: Nie dam głowy, ale chyba w 2001 pojawiła się pierwsza wersja, a przynajmniej ja wtedy miałam. Powiedzmy sobie szczerze, mało kto miał Amigę, która by ten port pociągnęła, dziwisz się, że nie wyszła oficjalna wersja?
Konsole to głównie zręcznościówki jak bijatyki, wyścigi, platformówki i inne strzelanki. cRPG, symulacji, przygodówek czy strategii do czasów
@xandra: Nieprawda. W każdym trybie możesz mieć całą paletę. Nie jest to specjalnie użyteczne, ale nawet początkujący programista jest w stanie to zrobić. Mam propozycję, żeby się nie wypowiadać w tematach, o których się nie za dużo wie :)
@czarnobiaua: Pokaż mi zatem te tryby. Bo oficjalnie nie znalazłam takich informacji.
W hiresie, tak, nie w