Wpis z mikrobloga

@AgLagylak: A nie lepiej domontować takie gazowe dysze do każdego tramwaju, żeby sobie roztapiał jak jedzie? przecież to byłby marginalny koszt w porównaniu do usuwania awarii przez ludzi. Już nie mówiąc o podgrzewanych zwrotnicach
  • Odpowiedz
@AgLagylak: A nie lepiej domontować takie gazowe dysze do każdego tramwaju, żeby sobie roztapiał jak jedzie? przecież to byłby marginalny koszt w porównaniu do usuwania awarii przez ludzi. Już nie mówiąc o podgrzewanych zwrotnicach


@stassma: To jest w #!$%@?ę ogromny koszt. Chyba nie ma bardziej energochłonnych procesów, niż grzanie i przedmuchiwanie powietrza. No, jeszcze w sumie pozostaje sprężanie powietrza. Inna sprawa, że coś takiego po prostu stopiłoby warstwę
  • Odpowiedz
#!$%@? XXI wiek... Nie można puścić jakiegoś technicznego tramwaju co jedzie i ma przed sobą ustrojstwo do czyszczenia torów... W sumie nie wiem, czy takie coś istnieje, ale kurde powinno ( ͡º ͜ʖ͡º)


@Tommy__: @misiasio: Hallo Breslau, grüße aus Deutschland.
ArchDelux - > #!$%@? XXI wiek... Nie można puścić jakiegoś technicznego tramwaju co j...
  • Odpowiedz
Takiego czegoś się nie odśnieża, bo nie ma nawet po co. Tramwaje to po prostu rozjadą i tyle


@AgLagylak: Gorzej jak się zwrotnica nie przestawi. Jak mają tramwaje to rozjechać?
  • Odpowiedz
@stassma: W całym swoim życiu może kilka razy widziałem, jak się zwrotnica zacięła. Wtedy po prostu motorniczy wysiada i brechą ją przełącza. Jak nie pomoże, to młotkiem ze dwa razy uderzy i fajrant.

Jeśli coś takiego zachodzi, to najczęściej na rano, koło czwartej nad ranem, gdy wyjeżdżają pierwsze dzienne tramwaje. Potem przy kursach co pięć minut to się rozjeżdża. Tym bardziej, że położenie zwrotnicy to dość spory koszt i robi
  • Odpowiedz
@Tommy__: ale gówniane tramwaje nie mogą nawet po śniegu przejechać, kiedyś tramwaj to jechał i nawet jak na torach był kamień to ten kamień rozpieprzył i jechał dalej a tu takie coś..
  • Odpowiedz