Wpis z mikrobloga

Udało się :) wszystko zgodnie z instrukcją @kRpt. Porady dla Konsumentów odpisały, że CityFit nie ma podstaw do przedłużania umowy bo umowę zawiera się na czas określony a nie określoną ilość płatności i przedłużenie trwania umowy wymaga zgody konsumenta. Przesłałam mail na CityFit, na co dostałam odpowiedź że w Poradach ch***j wiedzą ale polubownie rozwiązują ze mną umowę. I tadam, po zalogowaniu na konto nie mam żadnego karnetu :D dzięki za
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kea333: próbuje dzisiaj z nimi rozwiązać umowę i standardowa śpiewka ze umowa obowiązuje bo jeszcze są płatności do opłacenia i mogę albo kontynuować albo zapłacić 60%. Musiał u ciebie działać rzecznik?
@CinuLNS: Przepraszam ze wolam po takim czasie ale czy wedlug Ciebie jest szansa na zerwanie umowy 12msc doslownie kilka dni po jej zawarciu? xD ogolnie spoko silka ale troche sie pospieszylem z karnetem bo znalazlem lepsza oferte. Moze jakas rzekoma kontuzja by zalatwila sprawe? Mam nadzieje ze nie poprosza o dokumentacje
Z gory dzieki za odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@YaniepaweleXD: na tych zasadach, które pisałem wyżej, to na pewno nie. Pewnie zakładałeś przez internet, a nie w klubie, więc szukaj jak wygląda opcja zerwania umowy zawartej na odległość - chyba jest na to 14 dni, jeśli się nie zrzekłeś tego prawa.