Wpis z mikrobloga

@Judicator jak 40? a nie 80?
A właśnie, swoją drogą wziąłem na rok jakoś w październiku i tera zawieszone, wiadomo. Ale przecież jak otworzą i wydłużą karnet o te miesiące kiedy było zamknięte, to mi już może być do #!$%@? potrzebny ten karnet. Jak to tam działa? Jest do października mimo wszystko czy wydłużają?
@kRpt: alo alo, wydłużają z automatu i jak pytasz ich obsluge klienta o rezygnacje to mówią, że nie da rady bo liczą sie wpłaty/miesiace rozliczeniowe, a nie zwykle miesiace. Ja rozwiązałem swój dopiero po interwencji rzecznika konsumenta. Prawda jest taka, że biorac karnet w cityfit nie dostajesz nawet zadnych dokumentów ala umowa, bo wszystko dzieje sie przez strone. Potem sie wypierają wielu rzeczy - nigdy tam juz nie pójdę, właśnie przez
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kRpt: ja mam karnet 'przedpremierowy' czyli taki, który można było kupić tylko przed otwarciem siłki, przez to cena taka mała aż do zerwania współpracy.
@Judicator: przez wszystkie drogi kontaktu odpowiadają to samo jak roboty. W oświadczeniu napisali, że nikomu nie blokowali opcji skasowania karnety wszystkomajacego w momencie zamkniecia siłek. To nic, że dołączyłem do całej sprawy screeny tego co mi odpisywali. Jedyny plus pandemi to, że zalatwilem to wszystko przez maila i profil zaufany. Minus taki, że jakby nie pandemia to bym nie musiał tego załatwiac.
@jajature22: Z nieba spadasz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Możesz opisać jak wygląda proces rezygnacji? U mnie karnet kończy się w marcu i zamierzam nie przedlużać i nie chcę, żeby niewykorzystane miesiące z powodu pandemii zostały przeniesione na bieżący rok
@kRpt: Procedura zerwania umowy w CityFit wygląda następująco:
1. Piszesz do nich na bok@cityfit.pl, że chcesz zerwać umowę, oni odpisują żebyś #!$%@?ł, bo u nich jest spoko i Ci wydłużają, albo płacił 60% za pozostałe miesiące
2. Kopiujesz maila i wysyłasz na porady@dlakonsumentow.pl z prośbą o opinię co do słuszności stanowiska CityFit, dostajesz odpowiedź, że CityFit leci w #!$%@? i możesz poprosić Rzecznika Praw Konsumenta o interwencję
3. Przekierowujesz maila na
@CinuLNS: Dzięki, umowa kończy mi się dopiero w sierpniu, ale szukam możliwości wymiksowania się z tego układu żeby przejść do jakiejś siłowni, która jest otwarta. Muszę przejrzeć regulamin, żeby znaleźć punkt zaczepienia.
@CinuLNS: o widzisz, a ja wyslalem maila przez epuap do rzecznika zamiast fw do nich :D Ja do nich nie wrócę. Głównie dlatego, że lokalizacje w wawie mają słabe. Zresztą odechcialo mi sie siłowni, bo hgw kiedy nastepnym razem otworza/zamkna/znowu otworza/znowu zamkna.
@Ramox Problem w tym, że w regulaminie nic nie ma o tym, że liczy sie liczba wpłat a nie miesiecy itd itd. Ogólnie wszystko to ich gadanie niczym nie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ramox: możesz to zrobić w tym momencie tak, jak napisałem. Ja też miałem umowę od sierpnia ;)

@jajature22: mi lokalizacja, sprzęt i poziom czystości odpowiada. Teraz chodzę na siłownię, gdzie ławeczki są śliskie jak nastolatki na widok zglebionej bety pod klubem, więc dramat, ale lepsze niż nic. Dwie gumy na ławkę i można robić xD
@jajature22: Muszę powalczyć. Znalazłem jakiś artykuł, który wskazuje artykuły na które można się powołać.
@CinuLNS: Odpisali standardowo, żebym płacił za niewykorzystane miesiące albo #!$%@?ł. napisałem na mail rzecznikowy czekam na odp żeby im przeforwardować.
@Ramox: Tak, jak mówiłem. Po odpowiedzi bez problemu dostaniesz natychmiastowe zerwanie umowy, więc luzik ;) Puść im treść odpowiedzi od Rzecznika i napisz, że jeśli nie zakończą umowy bez dodatkowych opłat, to puścisz sprawę do interwencji Rzecznika. Oni doskonale wiedzą, że takie działania z ich strony nie są do końca legalne.
@kea333: Ja próbowałam tego sposobu z wyżej, to porady konsumenckie mi odpisały, że CityFit ma prawo do naliczenia opłaty wraz z zaknieciem umowy... Napisałam do City jeszcze raz odnośnie rezygnacji z karnetu, powołałam się na przeprowadzkę z powodu pandemii, napisałam, że jeśli nie rozwiążą umowybez naliczenia opłat, to zgłoszę sprawę do UOKiK. Nie dołączałam żadnych dokumentów potwierdzających przeprowadzkę. Zadziałało, rozwiązali umowę bez opłat. Sprawdziłam dla pewności na
@Ramox: Powiem szczerze, że ja pisałam do nich za pierwszym razem (gdy chciałam powołać się na rzecznika) 3.02, a wczoraj napisałam ponownie, tym razem powołując się na przeprowadzkę. Jeśli ktoś bardzo chce zrezygnować z umowy (dla mnie była bardzo niewygodna i chciałam to szybko zamknąć), to chyba nie ma sensu czekać. W BOK pewnie i tak nikogo nie pamiętają z imienia i nazwiska po jednym mailu, a ja trochę się bałam,
blackpie - @Ramox: Powiem szczerze, że ja pisałam do nich za pierwszym razem (gdy chc...

źródło: comment_1612879358lPWNY13mlrI773A3jGl4IH.jpg

Pobierz