Wpis z mikrobloga

@VanGogh: APL w przypadku chęci wykupu auta może nie być opłacalnym rozwiązaniem. Tzn. oprocentowanie będzie korzystne, ale jest ono liczone od katalogowej ceny auta, czyli totalnie bez żadnego rabatu.
  • Odpowiedz
@VanGogh: W Skodzie/Seacie mamy odwrotną sytuację. Tzn. dostaniesz rabat jaki sobie wynegocjujesz i to od niego będzie liczony leasing, ale za to jego oprocentowanie będzie trochę wyższe. Tak czy inaczej, oferty finansowania w grupie VAG mało kiedy są przebijane przez zewnętrznych leasingodawców.
  • Odpowiedz
@VanGogh: W 2019 sprawdzałem dla siebie kilkanaście ofert w VAGu, ale to był najem/leasing z maksymalnym i opcjonalnym wykupem na 3 lata i 10% wpłaty. Zdecydowanie wygrywało Audi z kosztami leasingu na poziomie 102-103%, potem znajdowało się VW 105-107% a na końcu Skoda/Seat od 107 do nawet 112%. Warunki pewnie będą jeszcze lepsze jeśli zdecydujesz się na mniejszy wykup i/lub większą wpłatę początkową.
  • Odpowiedz
@VanGogh: W Skodzie mają teraz podwyższoną wartość końcową przy leasingu konsumenckim (69%, vs jakieś 50%). Przy porównywalnej kwocie na fakturze, tych samych warunkach (3 lata, 60k km), rata na Octavię wyszła praktycznie 20% niższa niż za Leona. Ale z drugiej strony wykup się absolutnie nie opłaca, bo całość wyjdzie w granicach 117%
  • Odpowiedz
@Nfvr Ja mam Leona III, 2019 - wartość pojazdu ok. 110k. Za GAPa na 3 lata dałem 2.5k, za pełne ubezpieczenie(AC + OC) rocznie daje koło 3800, ale biorę ubezpieczenienie w salonie - szybciej i zazwyczaj VAG daje opłaty za ubezpieczyciela "nie od nich", od dwóch lat jest to Hestia, ale w sumie jestem zadowolony. Miałem szkodę z AC i wszystko poszło ekspresowo.
  • Odpowiedz