Wpis z mikrobloga

co sądzicie o kupowaniu narkotyków przez internet? debilizm, czy raczej nie ma się czego bać? na ile jest to bezpieczne? i jeśli już się ktoś na takie coś zdecyduje, to powinnien szukać raczej w deepwebie z włączonym vpn, czy normalnie w clearnecie bez zmieniana ip? i jak to wygląda z punktu widzenia prawa? sama próba kupienia jakichś substancji w internecie może być powodem by kogoś skazać?
#narkotykizawszespoko #kiciochpyta
  • 32
@Mystoo: tez zadawalem sobie te pytania ostatnio i sprawdz sobie moj psot gdzie wrzucalem jpg kwacha, dalej jestem zielony w temacie ale mneij wiecej wiem jak to dziala i grubo sobie inaczej to wyobrazalem xd sporo mirasow tu sie udziela z pomoca ale jeden przestrzega drugiego ja mogę cos doradzic, pomoc albo zapodac mirka co mnie pokierował jestem dziś nadkwaszony i się ucieszę jesli uczynie dobrze
@Mystoo: dajesz menelowi dyszkę i on za ciebie odbiera paczkę, tak w razie gdyby jednak ktoś się zorientował, że zamówiłeś coś, czego nie powinieneś i zrobiłby prowokację. albo żeby twój ryj się nie nagrał na kamerze.
może przesadzam. a może nie. "you never know, you know" ¯\_(ツ)_/¯
@MEATeate: nom, przydały by mi się jakieś porady. znam gościa co twierdzi, że normalnie kupuje narkotyki umawiając się z jakimiś typami na serwisach społecznościowych, płacąc im bankowym przelewem i dostając towar normalnie do paczkomatu. twierdzi, że jest to w 100% bezpieczne, dlatego zainteresowałem się tematem.

@InterferonAlfa_STG: w sensie jak się zorientują że to narkotyki? i co wtedy zrobić?

@Katechetka: ?? może mniej lakonicznie?

@neverhavebeen: a jakbym po prostu
@neverhavebeen: a jak menel zamiast wrócić to odbierze i ucieknie z fantami?

a jakbym po prostu poszedł odebrać paczkę nocą w kominiarce?

a w jaki sposób Cie to ochroni jak Cie panowie zagadają jak będziesz wracał? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Mystoo:
tak ogólnie vpn + TOR to nie wcale takie lepsze połączenie od samego tora