Aktywne Wpisy
Kapitalista777 +243
Z tą zmianą definicji gwałtu pędzimy w zawrotnym tempie w stronę Hiszpanii. Już wkrótce to ty będziesz musiał udowadniać, że miałeś zgodę, a nie kobieta, że została zgwałcona. W zeszłym tygodniu skierowanie prac do komisji poparły WSZYSTKIE partie w Sejmie.
A teraz was zastrzelę. Wiecie, że w Hiszpanii zakazany jest tzw. catcalling, czyli zaczepianie kobiet na ulicy czy np. gwizdanie na nie. I uwaga - dotąd było to wykroczenie, obecnie jest to
A teraz was zastrzelę. Wiecie, że w Hiszpanii zakazany jest tzw. catcalling, czyli zaczepianie kobiet na ulicy czy np. gwizdanie na nie. I uwaga - dotąd było to wykroczenie, obecnie jest to
DROBNY_PIJACZEK +21
Nie ma co ukrywać, że lata 90. zdominowali Japończycy ze swoimi legendarnymi cywilnymi samochodami sportowymi, dominującymi maszynami z kategorii WRC oraz tymi do jeżdżenia bokiem. Wychowali sobie rzesze oddanych fanów, a wręcz wyznawców, którzy przetrwali do dziś i choć motoryzacja japońska w Europie jest cieniem siebie sprzed lat, to wciąż jest dostępne WRX STi, Type-R, GTR i GT86. Ale żadne z nich nie ma nadwozia coupe, które praktycznie wymarło, tak jak wymarła Honda CRX.
CRX II zasłynął głównie z topowego silnika 1.6 VTEC B16A1, dzielonego wspólnie z Hondą Civic IV. Był to pierwszy VTEC na rynku europejskim (w Japonii miała go wcześniej Integra). Pozwalał on rozpędzić auto do maksymalnie 220 km/h, a do setki w około 8 sekund lub mniej, zależy, czy katalizator został wycięty usunięty. Przy wadze całego auta wynoszącej 1010 kg, był to lekki japoński pocisk.
CRX II otrzymał podwójne wahacze z przodu i z tyłu, miał mały rozstaw kół, co zabierało miejsce wewnątrz. Ponoć podróżowanie na tylnej kanapie zalecane było osobom do 145 cm wzrostu. Deska rozdzielcza jest czytelna i uporządkowana, jak to w japończykach jest zazwyczaj.
CRX II nagle zniknął z Polskich ulic. Większość samochodów została zwieśniaczona lub stuningowana, inne rozbite na drzewach przez nadsterowność, część skończyła na szrocie z zatartymi silnikami, a te, które jeszcze gdzieś można zobaczyć, ciągną za sobą przyczepkę z zapasowym olejem lub są po swapie. Aż wszedłem z ciekawości na Olx i po odfiltrowaniu Del-Sol otrzymujemy:
A zatem, jeśli marzyłeś o Hondzie CRX w serii, spóźniłeś się 15 lat. Już jest za późno na zakup, tych aut już nie ma.
Dwa lata i dziewięć miesięcy temu, pisałem tutaj o CRXie pierwszej generacji. Kurła, ale ten czas leci.
#rzetelnafura -> polecam obserwować
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #jdm #honda #czarneblachy
A z Niemiec się tego nie ściągnie w niskiej cenie, bo to już klasyk
@DerMirker: hmm
Ziom, przecież wymienione przez Ciebie GT86/BRZ to coupe właśnie ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@DerMirker: delsol jest zajebisty (。◕‿‿◕。)